Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Daar is ze dan :biggrin2: de operatie is opzich wel meegevallen. Begon wel meteen met koorts na de operatie. Het niet drinken is het ergste. Vanmorgen het eerste slokje water op. Heerlijk. Wel onrustig geslapen doordat mijn infuus constant piepte. Hoop dat we vandaag iets te eten krijgen. Ben daar wel aan toe. We zullen wel zien. Tot zover is het niet tegengevallen. De zaalgenoten zijn ook oké. Wel heb ik erg veel last van mijn rug en benen. Kan bijna niet in bed liggen van de pijn, maar ze hebben hier dus geen "hondjes" voor het infuus. Even eruit zit er dus niet in :-\
Dian schreef: Daar is ze dan :biggrin2: de operatie is opzich wel meegevallen. Begon wel meteen met koorts na de operatie. Het niet drinken is het ergste. Vanmorgen het eerste slokje water op. Heerlijk. Wel onrustig geslapen doordat mijn infuus constant piepte. Hoop dat we vandaag iets te eten krijgen. Ben daar wel aan toe. We zullen wel zien. Tot zover is het niet tegengevallen. De zaalgenoten zijn ook oké. Wel heb ik erg veel last van mijn rug en benen. Kan bijna niet in bed liggen van de pijn, maar ze hebben hier dus geen "hondjes" voor het infuus. Even eruit zit er dus niet in :-\
Hee, fijn dat je weer bij de pinken bent Dian :-*
Ik hoop dat je snel even uit bed mag en wat te eten krijgt....!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door