Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lil schreef: Dat is een hele zware operatie, dus van Dian mag je echt geen antwoord nu verwachten. Denk dat ze eerst de narcose moet uitslapen.Dat zal het zeker zijn, neemt niet weg dat we toch graag wat willen horen.... misschien dat haar vriendin even een berichtje kan plaatsen...?
Lil schreef: Dat is een hele zware operatie, dus van Dian mag je echt geen antwoord nu verwachten. Denk dat ze eerst de narcose moet uitslapen.Ik hoop van harte dat ze nog of weer goed onder zeil is. Slapen is het beste voor het lijf na een fikse operatie. Misschien horen we morgen wat of de dag erna. Deze berichtjes blijven nog wel even hier staan zodat ze er extra van kan genieten als ze fit genoeg is
de Meiden schreef: Dat zal het zeker zijn, neemt niet weg dat we toch graag wat willen horen.... misschien dat haar vriendin even een berichtje kan plaatsen...?O wist niet dat er bekenden met een account waren.
Ik dacht dat ze hier ook een account had...
marnou schreef: Ik speel met Dian een internetspelletje en vond een uurtje geleden een berichtje van haar. De operatie was goed verlopen, ze lag weer op zaal maar was heel erg duf en had behoorlijk veel pijn. Morgen zal ze hier denk ik wel weer iets neerzetten als ze wat helderder is, maar de operatie is in ieder geval achter de rug.Dank je wel voor de update!