Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
EllenL schreef: Stil weer hiero... Hoe gaat het nu Antonia? Lukt het al een beetje?Nee, het lukt niet om het weer op te pakken. Mijn vriendin uit Brabant heeft hier een dikke week gelogeerd en dat betekent "ouderwets" eten en regelmatig verkeerde lekkernijen. Ik voel het resultaat aan mijn lijf en aan mijn broeken
Antonia schreef: Nee, het lukt niet om het weer op te pakken. Mijn vriendin uit Brabant heeft hier een dikke week gelogeerd en dat betekent "ouderwets" eten en regelmatig verkeerde lekkernijen. Ik voel het resultaat aan mijn lijf en aan mijn broekenBalen! Zou het voor jou werken om het gewoon langzaam op te bouwen? Eerst alleen ontbijt vervangen door sapje ofzo, als dat lukt kijken of je er ook eentje tijdens de lunch kan, of gewoon een lekkere soep of salade als lunch of als avondeten?.
EllenL schreef: Balen! Zou het voor jou werken om het gewoon langzaam op te bouwen? Eerst alleen ontbijt vervangen door sapje ofzo, als dat lukt kijken of je er ook eentje tijdens de lunch kan, of gewoon een lekkere soep of salade als lunch of als avondeten?Dat werkt bij mij alleen als ik geen ongezonde dingen in huis heb
En dan vooral blij zijn met het gezonde dat je eet en niet te veel balen van de minder goede dingen die je eet![]()
Antonia schreef: Dat werkt bij mij alleen als ik geen ongezonde dingen in huis hebNou ja, dan maar eerst daar even lekker van genieten dan. Helaas heb ik daarvan nu nog het een en ander in de kast. Bovendien heb ik mijn boodschappenbudget uitgegeven, dus moet ik eerst dat wat er nog is opmaken.
EllenL schreef:
Helemaal leuk, mijn zus is ook aan het sappen sinds een paar dagen en het bevalt haar goed! En whaaaaa, zag net heel toevallig dat ik een bericht had van iemand van Juicemaster, dat ze mijn verhaal op de website willen hebben, liefst met voor en na foto (waarbij de na foto natuurlijk het liefst met sappie in de hand, lol). Hmmm, even over nadenken...