Moderator: Charlie Angel
BlissSpirit schreef: Ik heb ook wel interesse en kan evt. wel naar Apeldoorn rijden voor Arrnhem/Bemmel.Als dat zou kunnen zou geweldig zijn..Ik zit beetje met tijden dat ik niet lijntje durf te verzorgen..Dan zorg ik wel voor lijntje Achterhoek..
Ik ga dan alleen met de auto, dus kan max. 250 kg mee.
Vvk zullen dan 10 cent per kg zijn, dus roept u maar of dit een optie is.![]()
wijkje schreef: Als dat zou kunnen, Ineke, zou geweldig zijn..Ik zit beetje met tijden dat ik niet lijntje durf te verzorgen..Dan zorg ik wel voor lijntje Achterhoek..
Ulrike schreef: Ineke en Janine zouden er voor mij twee doosjes met jullie mee mogen?Wat mij betreft wel..Als Blisspirit het ophaalt in Apeldoorn dat haal ik het op in Arnhem of Bemmel..Beetje afhankelijk van tijd..Dan zorg ik dat het in Achterhoek komt.
Ulrike schreef: Ineke en Janine zouden er voor mij twee doosjes met jullie mee mogen?Yep, dat mag
wijkje schreef: Wat mij betreft wel..Als Ineke het ophaalt in Apeldoorn dat haal ik het op in Arnhem of Bemmel..Beetje afhankelijk van tijd..Dan zorg ik dat het in Achterhoek komt.
BlissSpirit schreef: Yep, dat magGeweldig![]()
wijkje schreef: Wat mij betreft wel..Als Blisspirit het ophaalt in Apeldoorn dat haal ik het op in Arnhem of Bemmel..Beetje afhankelijk van tijd..Dan zorg ik dat het in Achterhoek komt.Oh...dat klinkt goed!
plant schreef: Oh...dat klinkt goed!Vlees mag met mij mee..Ik hoop dat qua tijden het allemaal beetje gunstig voor mij valt, maar zal wel goed komen..
Wijkje , mag mijn vlees met jou mee?
Blisspirit , wil jij voor mij ook vlees meenemen?
Xerox schreef: Ineke, heb je daar wel de tijd/energie voor? Anders ga ik gewoon rijden hoor...Die maak ik
BlissSpirit schreef: Is er iemand die een doos haasspier wil delen? 8)Jawel..Ik heb al 10 kg maar mag er wel 5 bij..
wijkje schreef: Jawel..Ik heb al 10 kg maar mag er wel 5 bij..Super, dan bestel ik die erbij.