Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Ik heb er denk ik nog wel, met klitteband en elastiek zodat ze echt blijven zitten, heb ze laten maken naar mijn wensen
Laatst gewijzigd door Kaio op za 09 nov 2013, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kira
Rostero zijn leuke slabben zal mailen voor de maten. Tante dreigt meer formaat oom te krijgen en het moet wel passen.
Door eelke
Kaio schreef: Ik heb er denk ik nog wel, met klitteband en elastiek zodat ze echt blijven zitten, heb ze laten maken naar mijn wensen
Gebruik jij ze nooit?
kira schreef: Rostero zijn leuke slabben zal mailen voor de maten. Tante dreigt meer formaat oom te krijgen en het moet wel passen.
Wil je het hier ook laten weten?
Ik vind ze op zich best prijzig...maar er is ook geen verschil tussen niet en wel borduren denk ik?
Door miik
eelke schreef: Ik vind ze op zich best prijzig...maar er is ook geen verschil tussen niet en wel borduren denk ik?
Ik weet zeker dat je dat met Rostero kunt overleggen, ook bv als je veel dezelfde in 1x besteld voor bijvoorbeeld een groepsbestelling,.
Ze hebben voor mij al heel wat dingen op maat gemaakt en ben altijd super tevreden !!!
Door Kaio
eelke schreef: Gebruik jij ze nooit?
Tegenwoordig niet nee. Is niet echt nodig ook zo thuis. Had ze voor op show.
Thuis hebben we handdoeken liggen, die gaan wel eens onder de smoelen door. Maar het is met name Maci die kwijlt.
Ja bij de training zou ik ze nog kunnen gebruiken, maar denk dat arme Fozz gelijk uitgelachen wordt als ie aankomt met een slab.  :P :biggrin2:
Door Kaio
slabjes met touwtjes gaan ook altijd los zitten. (been there done that) Bovendien is het enorm lastig strikken zonder er vacht tussen te strikken. Iet met elastiek blijft gewoon beter aansluiten. En is moeilijker te verwijderen door de beren zelf  ;)
Laatst gewijzigd door Kaio op zo 10 nov 2013, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door