Nadia schreef: Zijn die van pure soap ook zo parfum/zeep achtig??Nee, helemaal niet.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Zijn die van pure soap ook zo parfum/zeep achtig??Nee, helemaal niet.
Pauline schreef: Ik heb een soortgelijke:Maar hoe hoog is die dan? Die ik nu gebruik is denk ik een cm of 8 - 10
![]()
kaszi schreef: Hier warmers zonder vlammetjeIk gebruik melts van http://www.lightyourlife.nl/a-28545093/ ... s-2-stuks/ , alemaal heerlijke geeurtjes en 1 melt gaat gemiddeld 3 (soms 4) theelichtjes mee, dus dat is zeker 12 uur lang en dan pas haal ik hem er uit. SOms laat ik die stollen en bijv. paar uur later doe ik die zelfde melt weer aan, dat is dus 1 euro voor 12 uur lang plezier
https://www.worldofscentchips.com/be/nl/scentwarmers
Naar aanleiding van dit topic scentchips gekocht in een winkel heel dicht bij ons (haha wist ik niet).
Volgens de handleiding op het doosje dat erbij zat, moet je 3 chips op de brander leggen en dan zou het 4 uur geur afgeven.
Dat zou dan 1.35 Euro zijn voor 4 uur geur. Vind ik behoorlijk duur. Zou 1 niet voldoende zijn voor 4 uur? Iemand ervaring?
MarijeEnBoomer schreef: Okay, bij sas ruiken ze echt in no time naar kaarsvet!Welke heeft Sas? Welke melts, welke brander of staat dat hier al ergens?
Zou het dan toch de afstand zijn tussen het kaarsje en de wax?
MarijeEnBoomer schreef: Okay, bij sas ruiken ze echt in no time naar kaarsvet!9 van de 10 keer is dan inderdaad óf de afstand tussen het kaarsje en de wax te klein, of er zit te weinig wax in de brander, in beide gevallen wordt de wax te warm en gaat walmen (en stinken).
Zou het dan toch de afstand zijn tussen het kaarsje en de wax?
Pauline schreef: Welke heeft Sas? Welke melts, welke brander of staat dat hier al ergens?Scentchips en een brander van scentchips!
Die van mij brandt nu voor de 3e avond en het ruikt nu nog steeds zalig!
MarijeEnBoomer schreef: Scentchips en een brander van scentchips!Heb jij dezelfde brander, nee toch? Jij hebt toch een etterbrander? Zal het toch daaraan liggen, zoals Natas al zegt.
Als ik 1 scentchip in mijn brander doe heb ik daar 8 uur geur van.
Als sas er 1 in doet ruikt het in een uur naar kaarsvet
Pauline schreef: Heb jij dezelfde brander, nee toch? Jij hebt toch een etterbrander? Zal het toch daaraan liggen, zoals Natas al zegt.Ja ik heb een andere brander![]()