Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
Pauline schreef: Was net bij de Intratuin in Lochem en er stonden een aantal dames bij de scentchips, maar ze vonden het duur en niet echt ruiken. Ik heb ze naar de site van puresoap doorverwezen. Mag ondertussen wel aandelen vragen.... ::) :biggrin2:
Hihi, lijkt net of je een percentage krijgt  ;)
Maar ik denk dat de scentchips wat voor deliger zijn hoor...daar betaal je geen 90 cent per geurtje, en bij de puresoap komen de verzend kosten nog...
Door Lonaa
Danny schreef: Hihi, lijkt net of je een percentage krijgt  ;)
Maar ik denk dat de scentchips wat voor deliger zijn hoor...daar betaal je geen 90 cent per geurtje, en bij de puresoap komen de verzend kosten nog...
Aan de andere kant, ik heb er nu al anderhalf waxinelichtje doorheen (Wat is dat, 10 branduren ofzo?) en het cupje is nog lang niet op!
Danny schreef: Hihi, lijkt net of je een percentage krijgt  ;)
Pure Soap is goedkoper hoor, daar betaal je 90 cent voor een wax melt van 20 gram, bij Scentchips betaal je 3,95 voor 48 gram  ;)
*Natasja* schreef: Pure Soap is goedkoper hoor, daar betaal je 90 cent voor een wax melt van 20 gram, bij Scentchips betaal je 3,95 voor 48 gram  ;)
waxmelts.nl is 60 cent mar heeft wel minder keuze. Ik heb ze nu bij beide besteld en ben benieuwd hoe deze zijn. Pure soap bevalt mij goed dat is zeker. :biggrin2:
Door fransbulletje
**Jillaroo** schreef: waxmelts.nl is 60 cent mar heeft wel minder keuze. Ik heb ze nu bij beide besteld en ben benieuwd hoe deze zijn. Pure soap bevalt mij goed dat is zeker. :biggrin2:
Bij puresoap mag je afhankelijk van je bestede bedrag nog wat gratis uitzoeken en krijg je het mystery cupje, raad de geur en je wint 5 euro!
Ik ken het niet, maar heb zelf een berger lampe sinds kort. Die doe ik aan na het eten koken, voor ik bezoek krijg of als er binnen gerookt word. Niet elke dag, alleen als het nodig is.
Een half uurtje laten branden en je huis ruikt weer heerlijk. Er zijn tal van geuren en ik krijg er geen koppijn van.
Kost wel wat in de aanschaf, de vloeistof valt mee, ik doe er heel lang mee.
http://www.lampeberger.nl/
marjan23 schreef: Ik ken het niet, maar heb zelf een berger lampe sinds kort. Die doe ik aan na het eten koken, voor ik bezoek krijg of als er binnen gerookt word. Niet elke dag, alleen als het nodig is.
Een half uurtje laten branden en je huis ruikt weer heerlijk. Er zijn tal van geuren en ik krijg er geen koppijn van.
Kost wel wat in de aanschaf, de vloeistof valt mee, ik doe er heel lang mee.
http://www.lampeberger.nl/
Ik doe mijne ook 's avonds pas aan, na het eten koken.
We hebben een open keuken en ik kreeg commentaar dat iemand (een enorme zeur in mijn ogen, maarja schoonfamilie moet je voor lief nemen) altijd misselijk werd bij ons door de etenslucht...  ::)
Omdat niet koken voor mij geen oplossing is, vind ik de geurtjes wel leuk. Ik wil ook een keer bij puresoap gaan bestellen, maar ik houd eigenlijk van dingen eerst ruiken.
De clean cotton van de waxmelts van de intratuin valt erg tegen..
fransbulletje schreef: Bij puresoap mag je afhankelijk van je bestede bedrag nog wat gratis uitzoeken en krijg je het mystery cupje, raad de geur en je wint 5 euro!
Klopt heb ik ook gehad, ik moet alleen nog mailen  :biggrin2:
Door fransbulletje
**Jillaroo** schreef: Klopt heb ik ook gehad, ik moet alleen nog mailen  :biggrin2:
Heb de mystery cup nog liggen maar ik zou echt niet weten welke geur het is.
Vind het heel knap als mensen dat kunnen raden.
Succes!
Door fransbulletje
MarijeEnBoomer schreef: Ze lagen op me te wachten bij thuiskomst  :D
Maar ik heb nu een half cupje sea Spa erin en vind hem nogal heftig terwijl hij in het bakje heel lichtjes rook....
Heb ik ook al eens gehad, doe ik hem na een uurtje even uit en dan later weer aan.
Lucht wordt steeds zachter als ze langer branden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door