Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Ik vind het wel akelig om de geurtjes via internet te bestellen. Aangezien je ze niet kan ruiken.

Als de financiële turbo maanden voorbij zijn ga ik toch eens bij pure soap bestellen.
Ik heb nu nog een aantal van bomb .
Ik vind ze lekker maar vaak te zeep tachtig.
Door Danny
Pauline schreef: Bij mij hetzelfde, maar ze komen eraan is me verzekerd!
Ja maar nu heb ik de bestelling al gedaan....en er stond bij dat de levertijd 30 dagen zou zijn...nou ja eerst deze maar eens uitproberen.
Door fransbulletje
Pauline schreef: Bij mij hetzelfde, maar ze komen eraan is me verzekerd!
Gaat heel snel nu komen om de paar dagen nieuwe winter-herfst- kerst geuren bij.
De Autumn Leaves en Home for Holidays vond ik heerlijk.
Door Danny
fransbulletje schreef: Gaat heel snel nu komen om de paar dagen nieuwe winter-herfst- kerst geuren bij.
De Autumn Leaves en Home for Holidays vond ik heerlijk.
He shit, baal wel dat ik u net een bestelling gedaan heb....
Door fransbulletje
Danny schreef: He shit, baal wel dat ik u net een bestelling gedaan heb....
Die geuren stonden er vorige week al en afgelopen weekend zijn er nog veel meer bijgekomen.
Door fransbulletje
Danny schreef: Ja maar net egene die ik zou willen waren uitverkocht gister... ;)
Nou ja eerst maar eens kijken hoe de andere me bevallen. :)
Dat is nou net dikke pech.
Ik had vorige week besteld en nu zijn er ook meer lekkere geuren bijgekomen die ik wel graag wil hebben.
Wacht nu gewoon even tot alles er is en bestel dan de echte kerst geuren , het is toch nog niet zover  :biggrin2:
Door Arkay
Danny schreef: Ja maar net egene die ik zou willen waren uitverkocht gister... ;)
Nou ja eerst maar eens kijken hoe de andere me bevallen. :)
Ik zit nog te twijfelen om te bestellen ...
ik kom uit h'sluis dus als ik bestel zal ik het je laten weten.
Was net bij de Intratuin in Lochem en er stonden een aantal dames bij de scentchips, maar ze vonden het duur en niet echt ruiken. Ik heb ze naar de site van puresoap doorverwezen. Mag ondertussen wel aandelen vragen.... ::) :biggrin2:
Door fransbulletje
Pauline schreef: Was net bij de Intratuin in Lochem en er stonden een aantal dames bij de scentchips, maar ze vonden het duur en niet echt ruiken. Ik heb ze naar de site van puresoap doorverwezen. Mag ondertussen wel aandelen vragen.... ::) :biggrin2:
;D ;D ;D Heb ik vorige week bij Tuinland ook gedaan  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door