Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

K&D schreef: Ik lieg...we hebben hier wel een fietsenwinkel...maar die verkoopt geen melts... :D ;D ;D ;D ;D
Ik heb jullie even geliked. :)
Misschien kun je ze in de winkel zelf gaan verkopen.  :P :biggrin2:
dank je wel voor het liken....ik zou er eens over na kunnen denken om er gewoon nog iets naast te gaan doen, naast fietsen/schaatsen/vuurwerk  :dribble:
-Saskia- schreef: Ik vandaag een brandertje gekocht en een doosje melts (13 stuks). De eerste is vandaag opgebrand, maar ik ben nog niet gillend enthousiast. Vond de geur (vraag me niet welke!) maar zozo en ik vind dat het na een uurtje of 2 vooral naar gesmolten wax ruikt in huis. :doh:
Dan is of je brandertje te klein (lees: het kommetje zit te dicht bij het waxinelichtje) óf je hebt er te weinig melt in gedaan. Of een combinatie van beide  :D
*Natasja* schreef: Dan is of je brandertje te klein (lees: het kommetje zit te dicht bij het waxinelichtje) óf je hebt er te weinig melt in gedaan. Of een combinatie van beide  :D
1 scentchip in een brandertje van scentchip  ;)
**Jillaroo** schreef: vandaag mijn pakketje binnen gekregen en bij mijn moeder autumm leaves laten branden en zowel zij als ik zijn verkocht en ik heb nu winter tea erin. Moet zeggen zalig!! Zowel mijn moeder als ik zijn enthousiast!
Waar gekocht?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door