Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
Wij krijgen steeds minder post, op maandag al helemaal niet meer. Pakketdienst is altijd wel vlot, maar wat in de brievenbus past duurt langer.
Post die donderdags na de laatste lichting verzonden wordt, ontvangen we niet eerder dan dinsdags.
Door fransbulletje
K&D schreef: Wij krijgen steeds minder post, op maandag al helemaal niet meer. Pakketdienst is altijd wel vlot, maar wat in de brievenbus past duurt langer.
Post die donderdags na de laatste lichting verzonden wordt, ontvangen we niet eerder dan dinsdags.
Ik kreeg met de pakketdienst, waren teveel meltjes voor in de brievenbus :biggrin2:
Ik vandaag een brandertje gekocht en een doosje melts (13 stuks). De eerste is vandaag opgebrand, maar ik ben nog niet gillend enthousiast. Vond de geur (vraag me niet welke!) maar zozo en ik vind dat het na een uurtje of 2 vooral naar gesmolten wax ruikt in huis. :doh:
joepieee ik kan nu ook mee praten :D vandaag een brandertje gekocht en melts van riverdale, heeeeeeeerrrrlijk!!  m n moeder heeft allerlei verschillende geurtjes
heb hem nu aangedaan maar vind m wel vrij sterk ga m maar even een stukje verderop zetten haha
Vandaag stad en land afgelopen voor melts, maar nog niet geslaagd  :(

ranzijn, het oosten tuincentrum en Life and garden, maar ze keken me aan of ze water zagen branden  :o Ze hadden er nog nooit van gehoord.

Hebben ze ze ook bij de Action? ( ik hou niet zo van kopen op internet  ;))
Laatst gewijzigd door Gonnie op ma 04 nov 2013, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Zie je wel  >:(....ik woon in een plaats waar een mega duur winkelcentrum staat maar in de hele gemeente geen winkel die het verkoopt  :o

Oke ik rij wel naar Aalsmeer of Ouderkerk a/d/ Amstel, die gezellige plaatsen hebben tenminste wel winkels met klasse  ;D
Door K&D
Gonnie schreef: Zie je wel  >:(....ik woon in een plaats waar een mega duur winkelcentrum staat maar in de hele gemeente geen winkel die het verkoopt  :o

Oke ik rij wel naar Aalsmeer of Ouderkerk a/d/ Amstel, die gezellige plaatsen hebben tenminste wel winkels met klasse  ;D
Bij ons in't durp zonder winkels (maar met kaasboerderij, dat dan wel...) heeft zelfs het locale tuincentrum ze...lekker op't fietsje.... :tease: ;)
K&D schreef: Bij ons in't durp zonder winkels (maar met kaasboerderij, dat dan wel...) heeft zelfs het locale tuincentrum ze...lekker op't fietsje.... :tease: ;)
:-X en dat terwijl wij ook een kaasboerderij hebben  >:( Pffffff het is dat ik hier mijn bedrijf heb want anders....... ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door