Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dan begin je toch gewoon langzaam? Net hoe het het beste werkt voor je... Beter 1 sap op een dag dan geen!

of je gaat even nog als afsluiting even lekker alles eten en drinken waar je eigenlijk mee wilt stoppen zodat je daarna de knop kan omzetten ;)
Stil weer hiero... Hoe gaat het nu Antonia? Lukt het al een beetje?

Ik heb gisteravond voor het eerst sinds lang fish 'n chips gemaakt, was wel weer lekker :)
Vandaag raspberry ripple en een heel gezond groente sapje met tomaat, komkommer, bleekselderij, courgette, spinazie en groene paprika. Oh en een stukje citroen... en dan zie ik vanavond wel of ik nog honger heb.

En ik ben blij, woog vanmorgen 72 kilo, dus weer een kilootje er af en de 70 komt voor het eerst sinds heul lang in zicht. En ik ben deze week ondanks een instort momentje afgelopen zaterdag weer aardig opgekrabbeld qua energie ondanks dat ik best veel moest werken. Ongetwijfeld voor een groot deel dankzij de sapjes en soepjes enzo... Mocht ook wel een paar keer iets eerder naar huis, da's ook wel lekker dan! En heul veel geslapen!
Nee hoor, eigenlijk niet. Als ik honger heb en/of zin in iets 'slechts' dan eet ik gewoon. En ik ben niet van plan om ineens me helemaal vol te gaan stoppen met dingen die ik nu niet eet en eigenlijk wel om te kijken wat zo veel mogelijk juicen de komende tijd me nog kan brengen qua gezondheid :) Ik was met wel weer langzaam steeds meer 'slechte' dingen eten langzaam weer opgekropen naar de 76 kg en veel minder energie en ik hoop dat ik dat de volgende keer niet meer zo ver laat komen voor ik weer even mezelf ga rebooten, vooral vanwege dat laatste ;)

Wel ben ik van plan om als ik na de TTouch week weer terug ben nu echt te gaan hardlopen met Angel en dat zorgt ook voor een snellere stofwisseling.
Maar het is allemaal zo vloeibaar  ;)
Ik mis dan toch de vezels en ben zelf hartstikke bang dat mijn lichaam weer in spaarstand raakt ( daar is ie heel goed in)
Maar desalniettemin hoop ik binnenkort weer een weekje sap te doen  :), dat vind ik nog prima om te doen :biggrin2:. Maar eerst mijn langdurige AB afmaken, door die kan ik slecht tegen alleen sap, maag en misselijk. Want ik merk wel dat een sapje heerlijk verzadigend kan zijn, want 1 flinke sap per dag lukt wel nog.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door