Pauline schreef: Pure soap zijn groter Marije, zit 20 gram in. Vandaar dat ik ook vertelde dat ik ze altijd door de helft doe. Degene die ik bij Zeepfun koop zijn maar 9 gram.Ah okay!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: Pure soap zijn groter Marije, zit 20 gram in. Vandaar dat ik ook vertelde dat ik ze altijd door de helft doe. Degene die ik bij Zeepfun koop zijn maar 9 gram.Ah okay!
fransbulletje schreef: De puresoap waxcups gebruik ik 2 avonden ( 2x waxinelichtje van 4 uur) en dat gaat prima.Dat doe ik ook, maar dan doe ik ook nog maar het halve cupje in de brander. Gaat ook prima.
Dian schreef: ik gebruik 1 zo'n tablet, als het waxinelichtje uitgaat, gaat er gewoon weer zo'n waxinelichtje in, dat ding smelt wel weer en geeft dan gewoon weer geur af........Ik doe altijd maar 1 dat werkt prima
fransbulletje schreef: Gisteren doosje vol soywax cups van http://www.puresoap.nl binnengekregen.die van mij zijn verstuurd, ik verwacht ze dus morgen binnen te krijgen. Dit zijn ook leuke cadeautjes voor onder de kerstboom!
Mmmmm het doosje rook al heerlijk, veel verschillende herfst-winter-kerst geurtjes.
MarijeEnBoomer schreef: Mijne zijn donderdag al verstuurd en ik heb ze nog nietDie van mij waren ook donderdag verstuurd en had ze vrijdag binnen.![]()