Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
judith vd schreef: Even een update:
Ik ben inmiddels bij een neuroloog geweest en die heeft mij verteld dat ik ook spierspanningshoofdpijn heb. Dit is de reden waarom imigran niet altijd bij mij helpt.
Tegen deze hoofdpijn schijnen alleen betablokkers te helpen  :-\.
Nadat ik gister de hele dag en nacht enorme hoofdpijn heb gehad, heb ik toch maar met de neuroloog gebeld om deze medicijnen (metoprolol) te krijgen.
Vanaf ca mijn 24e last van migraine gehad, totdat ik rond mijn 50e medicatie kreeg voor hoge bloeddruk, oa metropolol.
Geweldig, al 7 jaar nooit meer hoofdpijn, laat staan migraine, gehad.
Ik voel me fantastisch, zo heerlijk om geen hoofdpijn meer te hebben  8)
Door miik
Ik ben heel ziek geweest van de metropolol..../ en daarbij werd mn bloeddruk zo laag dat ik steeds onderuit ging.
Ik heb heel veel baat bij dry needling, zij prikt spierknopen aan in mn nek/hoofd/kaak, waardoor er geen spanning wordt opgebouwd en waardoor spanning die er is direct weg is. In het begin regelmatig en nu onderhoudsdosering zeg maar...
Daarbij goede medicatie voor een aanval en het maakt echt een wereld van verschil ! Als je wilt weten welke medicatie moet je me maar even een pb sturen...

Barfplaats wordt gesponsord door