Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hier een groot fan van meltjes. Heb geloof ik 4 branders en nog zo'n honderd meltjes op voorraad.
Maar aangezien onze Chico (grijsje)op het ogenblik erg benauwd is en hij vorige week de diagnose chronische bronchitis gekregen heeft brand ik even niet kijken of dat verschil maakt.
Anders ga ik er over een maandje weer stevig tegenaan. :D
MarijeEnBoomer schreef: Alle lavendel of de melt ?
De lavendel..... Op de een of andere manier zit het ergens in mijn hoofd ( :-[ :-[ :-[ :-[) dat de geur van overledenen gemaskeerd wordt met lavendel. En hoe ik daarbij kom, ik weet het echt niet.
Door Dian
kaszi schreef: Hier warmers zonder vlammetje

https://www.worldofscentchips.com/be/nl/scentwarmers

Naar aanleiding van dit topic scentchips gekocht in een winkel heel dicht bij ons (haha wist ik niet). 
Volgens de handleiding op het doosje dat erbij zat, moet je 3 chips op de brander leggen en dan zou het 4 uur geur afgeven.

Dat zou dan 1.35 Euro zijn voor 4 uur geur.  Vind ik behoorlijk duur.  Zou 1 niet voldoende zijn voor 4 uur?  Iemand ervaring?
ik gebruik 1 zo'n tablet, als het waxinelichtje uitgaat, gaat er gewoon weer zo'n waxinelichtje in, dat ding smelt wel weer en geeft dan gewoon weer geur af........
MarijeEnBoomer schreef: Zijn ze van pure soap groter dan scentchips?
Een scentchip is ongeveer 50 cent en die pure soap dingen zijn 90 cent.
Vroeg me af waar het verschil in zit.
Pure soap zijn groter Marije, zit 20 gram in. Vandaar dat ik ook vertelde dat ik ze altijd door de helft doe. Degene die ik bij Zeepfun koop zijn maar 9 gram.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door