Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Neally
Er is verschillende info, maar dit kom ik ook tegen: " in een groep katten, waarbij er één of enkele FIP hebben, blijkt dat het eerder zeldzaam is dat FIP wordt overgedragen van de ene naar de andere kat" (kan hij wel bij de andere blijven?)
En andere katten kunnen het virus aan hem hebben gegeven, het kan hem in de genen zitten.
Hij heeft natuurlijk een heel slechte start gehad. Hij heeft zijn leeftijd tegen. (jonge katten krijgen het eerder)
Nogmaals ik heb er de ballen verstand van. Je hart wordt verscheurt door het verdriet om je kleine man.
Gat, wat een narigheid....
Door hannabelgje
Ik zou hem gewoon bij de anderen laten tot je hem morgen meeneemt. Ze weten niet eens of fip wel besmettelijk is.
Door Monique77
Jeetje Mirjam, wat een ellende allemaal .... En waarom juist bij jou 

Misschien een hele botte vraag, maar waarom laten jullie hem vandaag niet gaan ? Klinkt alsof hij echt heel beroerd is en geen uitzicht heeft meer op een gezond leven
Waarom dan nog een dag wachten en opsluiten ?
Nogmaals, bedoel dit absoluut niet bot, want ik weet hoeveel liefde en zorg jij je dieren geeft

Heel, heel veel sterkte  :-*
Door lightning
Nee dat begrijp ik dat je het niet zo bedoeld.

Ik ben er niet aan toe nu en dit gaat erg snel voor mij. Ik wil dit ook liever bij mijn eigen dierenarts laten doen.
Door Martine-Tom
lightning schreef: Nee dat begrijp ik dat je het niet zo bedoeld.

Ik ben er niet aan toe nu en dit gaat erg snel voor mij. Ik wil dit ook liever bij mijn eigen dierenarts laten doen.
Ik snap je, ik zou hem ook bij de rest laten, of hem bij jou nemen en jezelf met hem afzonderen van de rest als dat beter voelt.
Knuffel hem nou maar nu het nog kan....
Nuchter bekeken, hij heeft al die tijd tussen de rest gelopen...dan kan die ene dag er ook wel bij... :-* :-*
Door Monique77
lightning schreef: Nee dat begrijp ik dat je het niet zo bedoeld.

:bigarmhug:
Door fem fatale
:'(

Arm kereltje, zo hard zijn best gedaan en dan mocht het toch niet zo zijn.

Aan jou heeft het iig niet gelegen, hij heeft het zeker weten fantastisch gehad bij jou de laatste maanden.
Door lightning
Zie foto, daarom kan ik het niet, zo kijkt hij mij aan en kijkt te helder uit zijn oogjes.

hAfbeelding

Moet morgenochtend maar zien hoe mijn da reageert. ze weet er al van.
Door Martine-Tom
Ik zou het ook niet kunnen hoor  :'(
Geniet gewoon van elkaar zolang het nog gaat....
Door hannabelgje
Pfff :'(:'( ik snap best dat je het nog niet kan hoor. Knuffel hem nog maar lekker. Wie weet knapt hij nog best even op van de injecties die hij heeft gehad.
Door Monique77
Heftige foto Mirjam ..... Snap je helemaal

Heel veel sterkte en wat je ook besluit, iedereen weet dat je het in het belang van die kleine rode kanjer doet !!
Door Kefraya
Oh nee, wat een afschuwelijk nieuws  :'( :'(
Je hebt jezelf helemaal NIETS te verwijten, Mirjam, als iemand goed is voor haar dieren dan bij jij het wel.
Je hebt hem met veel liefde verzorgd en weer een kans gegeven! Hoe triest het ook is dat hij nu ziek is, daar kon jij niets aan doen. FIP is een k****-ziekte, een virus, daar heb jij geen invloed op.

Ter info: op de laatste Felcan-dag zei Egberink over de nieuwste ontwikkelingen van FIP: 'transmissie is niet uit te sluiten, echter risico op transmissie is gering'.

Sterkte :bigarmhug: :bigarmhug:
Door cath
Ik heb een kat gehad met fip, een birmaan, ze had ook vocht langs beide kanten aan het buikje, heb ze moeten laten inslapen!
Maar als ik die foto van jouw katje zie, die oogjes zo helder. Die van mij haar oogjes waren mat,heel doffe vacht heel opvallend!
Verstopte zich in de kelder.
Goh, ik snap wat je op je eigen da wacht, zou ik toch ook doen hoor.

Mijn andere kat heeft het niet gekregen!
Gr

Cath
Door lightning
dank je liesbeth. donderdag toen jij er was speelde hij ook nog gewoon. je hebt hem gezien. doet pijn. mijn da weet er al van, volgens dierenarts is er iets met zelfde symptomen, maar is het wat anders, dat kleine strohalmpje houd ik me aan vast ondanks dat het klein is.

Ja vanwege dat hij nog zo kijkt wacht ik ook tot eigen da.
Door Kefraya
lightning schreef: dank je liesbeth. donderdag toen jij er was speelde hij ook nog gewoon. je hebt hem gezien. doet pijn. mijn da weet er al van, volgens dierenarts is er iets met zelfde symptomen, maar is het wat anders, dat kleine strohalmpje houd ik me aan vast ondanks dat het klein is.

Ja vanwege dat hij nog zo kijkt wacht ik ook tot eigen da.
Donderdag was het inderdaad nog een heerlijk levendig kitten. Op de foto toont hij ook niet ziek.
Eerst maar afwachten tot morgen!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door