Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Oh, en voor 'strakjes' na het sappen, hebben jullie ervaring met gezonde stamppot varianten zonder aardappel? Bijv. de montignac versie met knolselderij, of misschien met zoete aardappelen, is dat lekker? (misschien met hutspot...) Nooit uitgetest namelijk... en ik hou van stamppot in de winter!!
Inderdaad wel heel herkenbaar,  ik ben nog niet heel ver, maar toch.... en ik vind dat hij dingen zo lekker simpel kan verwoorden zodat alles heel logisch en waar klinkt,  wat het natuurlijk ook is :D
En het is slim bedacht, hij is echt bewust bezig met boodschappen er in prenten.
Ik heb vanmorgen een dubbele batch bloodbuilder en een dubbele batch turbo charge gemaakt. Eén fles turbo charge staat nog in de koelkast voor vanavond (er is één die een beetje lekt, dus die mocht thuis blijven). Moet vandaag 8 uur werken en had geen zin om eten te bedenken, dus dan maar sap :biggrin2:  En na 8 uur werken en op dag 1 van alleen sap ben ik meestal 's avonds zo brak dat het wel lekker is als ik het niet meer hoef te maken. Weet ik meteen hoe smaakvol het dan nog is...

Heb nog wel een 'nood-avocado' bij me en een mini stukje citroen voor sap en peper... Ik hou de honger sos en misschien thuis als ik zin heb een hot 'n spicey extra, past wel bij de herfst, er gewoon in :)
Krijg je deze mail vandaag:
Altijd al eens willen weten welke smaak Milkareep het lekkerste is (als je dat niet al wist)?

Je kunt ze nu allemaal proberen in de kantine :P Succes!
Heb zo pauze, eens kijken hoe het met mijn 'can have but don't want to' mentaliteit is ;D
Zo, zware dag zeg, pffff, ik merk wel dat de man met de hamer steeds sneller komt, vind ik prima als ik morgen al een juice high heb, haha. Heb wel mijn avocado opgegeten, toen ik thuis kwam meteen Angel uitgelaten zodat ik daarna niks meer hoefde en ondanks dat vers wel lekkerder is was ik wel heel blij met mijn flesje in de koelkast! Morgen begin ik gewoon met de echte dag 1 die ik bedacht had, morgenochtend ff boodschappen doen, nog brocolli, pastinaak alvast voor later en frambozen halen en kijken of ze in duitsland alweer bio citroenen verkopen, 2 voor 2 euro vind ik toch best prijzig... zijn wel joekels, maar toch...

Nu denk ik ff lekker in bad en dan mijn bedje in!

ps. Hanna, hoe is het nu met je nichtje? Geen puf meer om in andere onderwerp te vragen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door