Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Borke schreef: Spannend!
Hoor je dan ook een datum Dian, of moet er nog iets anders geregeld worden?

Komt je vader bij je als je net geopereerd bent, of blijf je eerst een tijd in het ziekenhuis?
ze schoppen je de 2e dag naar huis als alles goed gaat. Mijn vader komt dan, want de eerste tijd mag je niet echt tillen enzo..........
Wow Dian! Dat is goed nieuws!  Heel veel succes en heel veel sterkte!!

@ Beppie: Wat ontzettend fijn voor je dat je gezondheid zo vooruit is gegaan door die operatie! Ik duim voor je dat een hartoperatie niet nodig zal zijn.

Ik vind het enorm dapper van degenen die de stap zetten om via een operatie van het overgewicht af te komen. Petje af!
Een oud klasgenootje van mij, ik ken haar al vanaf de kleuterschool heeft deze stap ook gezet. Zo lang ik haar ken was ze al veel te zwaar! Nadat zij is verhuisd (op haar 13e ofzo) ben ik haar uit het oog verloren. Anderhalf jaar geleden weer via Facebook contact gekregen. Zij is zo enorm afgevallen, ze ziet er zo ontzettend goed uit en haar gezondheid is met sprongen vooruit gegaan! Ik heb respect voor haar, want de afgelopen jaren waren erg moeilijk voor haar, ze heeft veel persoonlijke tegenslagen gehad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door