Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hannabelgje schreef: Ja ik bruis nu gewoon van de energie!! Ellen ik doe met je mee als je de vierdaagse doet. Geef me het programma door en ik ben er.
Ok, deal! Ga morgen wat bedenken en kijken of ik nog puf heb om boodschappen te doen... ik wil in ieder geval voor 3 november (mag ik weer assisteren bij de TTouch opleiding, mijn doel is een soort 2de Jana te worden en er gewoon elke keer bij te zijn ;D weet niet of dat gaat lukken nu er toch steeds meer practitioners komen in NL en Belgie... ) flink wat meer energie hebben, want ik merk dat het ook best hard is afgezakt. Nou is al het gedoe met Berlioz natuurlijk ook niet in de koude kleren gaan zitten en Simba heeft nu ook nog eens last van zijn staart ::) Het houdt hier niet op geloof ik, misschien de katten ook maar mee laten juicen ;D
En niet te vergeten wil ik voor die tijd de overtuiging hebben om het hele spul (juicer/blender) mee te slepen naar mijn oom en tante en daar het aanrecht voor een deel in beslag te nemen... Eén week 's avonds eten wat de pot schaft doe ik graag, heerlijk als iemand anders voor me kookt en mijn tante kookt best lekker, maar om dan ook overdag 'gewoon'' te moeten eten lijkt me niet zo slim ::)
Antonia schreef: Ik ben ook weer gestart met juicen en gezonder eten. Daar is mijn lijf heel hard aan toe  :-X
Dat gevoel ken ik!! Doe je ook mee dan met mijn zelf in elkaar geflanste programma, of is alleen juicen nog een stapje te ver? En trouwens, minder lekkere sapjes mag je bij zo'n zelf gemaakt programma best vervangen door andere sapjes die je wel lekker vindt of salades/soepen/... :D
Ik woog 74 vanmorgen :D Viel me niks tegen....

Mijn plan ziet er tot nu toe als volgt uit
Morgen dag 1
eerst een ginger shot,
dan als sap 1+2 turbo charge smoothie (vertrouwd beginnen, lol)
als sap 3 tomato brocolli twist (3 medium trostomaten, halve komkommer, stukje brocollistam van zo'n 2cm, 1 stengel bleekselderij, 1/3 citroen (onbehandeld met schil, anders zonder)) eigen uitvinding bij dit sapje is een klein stukje paprika toevoegen (kwart van een niet te grote)
en als sap nr 4 een bloodbuilder

Dag 2 weer beginnen met een ginger shot, dan
sap 1+2 raspberry ripple (even wat lekkers en ik vind het wel handig om als eerste sap meteen een dubbele portie te kunnen maken)
sap 3 minty sunshine uit het 5 daagse programma
sap 4 de lime green smoothie (moet je van houden denk ik, ik vind het wel een keer lekker, zonder zoete dingen, 1 komkommer, 1 limoen, 2cm gember, 1 handvol spinazie en sap daarvan met een halve avocado door de blender)

Iemand nog ideetjes voor dag 3 en 4?? Ik probeer in ieder geval zo veel mogelijk ook qua kleurtjes af te wisselen... na die 3 daagse kwamen de rode sapjes mijn neus uit namelijk en na de 7 daagse gold dat een beetje voor groene sapjes ;)
Ik denk, meteen beginnen nu ik fanatiek ben ;) Maar ik ben zelf de brocolli vergeten voor mijn tomatensapje dat ik gepland had morgen, dus wil ook wel 'pas' vrijdag beginnen hoor, want brocolli is natuurlijk wel extra gezond, schijnt extra gezond te zijn samen met tomaat omdat die 2 elkaars goede eigenschappen versterken staat in het funky fresh juicebook. Of we passen het programma gewoon aan aan wat jij in huis hebt ;)

Vanavond ga ik nog lekker zuurkool eten met (bio) spekjes en (bio) rookworst (die hadden ze zowaar bij de Jumbo, maar 20 cent duurder dan de scharrelrookworst van unox!) en heb net heerlijk een kopje koffie op, nog even dingen doen die ik straks als het goed is niet meer wil  :P
Deze wil ik ook nog wel een keertje in 'mijn' programma trouwens https://www.facebook.com/photo.php?v=10152001207876532&notif_t=notify_me en ook de pear 'n parsnip, even kijken waar ik pastinaak kan halen of auto van manlief meenemen naar de oosterburen (heb geen winterbanden, dus 'mag' Duitsland niet meer in voorlopig) want ik weet dat ze ze bij de K+K hebben :D

Vreselijk irritant trouwens, die super lange intro bij die 5lbs in5days filmpjes, vond ik met de app ook al ;D
EllenL schreef: Deze wil ik ook nog wel een keertje in 'mijn' programma trouwens https://www.facebook.com/photo.php?v=10152001207876532&notif_t=notify_me en ook de pear 'n parsnip, even kijken waar ik pastinaak kan halen of auto van manlief meenemen naar de oosterburen (heb geen winterbanden, dus 'mag' Duitsland niet meer in voorlopig) want ik weet dat ze ze bij de K+K hebben :D

Vreselijk irritant trouwens, die super lange intro bij die 5lbs in5days filmpjes, vond ik met de app ook al ;D
Euh het is 17 graden? Gaat toch om de weersomstandigheden? Toch niet de maand of vergis ik me nu.
Maar hebben ze in nederland dan geen pastinaak?  :o

Ik vind de Berry banana trouwens ook een lekkere fruitige meusli achtige voor de afwisseling
EllenL schreef: Ik denk, meteen beginnen nu ik fanatiek ben ;) Maar ik ben zelf de brocolli vergeten voor mijn tomatensapje dat ik gepland had morgen, dus wil ook wel 'pas' vrijdag beginnen hoor, want brocolli is natuurlijk wel extra gezond, schijnt extra gezond te zijn samen met tomaat omdat die 2 elkaars goede eigenschappen versterken staat in het funky fresh juicebook. Of we passen het programma gewoon aan aan wat jij in huis hebt ;)

Vanavond ga ik nog lekker zuurkool eten met (bio) spekjes en (bio) rookworst (die hadden ze zowaar bij de Jumbo, maar 20 cent duurder dan de scharrelrookworst van unox!) en heb net heerlijk een kopje koffie op, nog even dingen doen die ik straks als het goed is niet meer wil  :P
Ik kan vrijdag pas beginnen, ik moet echt eerst het nodige aan boodschappen in huis halen.
Geen idee of het winterbanden gebod alleen geldt bij winterse omstandigheden, in ieder geval wel vanaf 1 oktober, neem liever geen risico's, heb ik niet veel geluk mee de laatste tijd :D

En dan beginnen we gewoon vrijdag... ik stel voor dat we op dag 2 dan beginnen met onze persoonlijke favoriete lekkere smoothie, want ik vind de passion for juicemaster en berry banana niet zo'n succes namelijk, iets met banaan en bah ;) Doe mij maar framboos (die ik ook nog was vergeten bedacht ik me net, zucht)

Pastinaak hebben zo ook wel in NL, maar ik zag hem vandaag niet liggen bij de Jumbo (laatst wel, maar is weer verdwenen lijkt het...) en dan moet ik naar de AH XL wat verder weg is en daar zijn ze nu aan het breken met parkeerplaatsen enzo, super irritant, bovendien is die in Duitsland goedkoper...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door