Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Lia*
Borke schreef: Hoe bedoel je dat, er zit toch 1 tank in?

Nee Astrid, er zijn er 2. Een kleine en een grotere. 1 aan de voorkant en 1 aan de achterkant.
Door Borke
*Lia* schreef:
Nee Astrid, er zijn er 2. Een kleine en een grotere. 1 aan de voorkant en 1 aan de achterkant.
OK, die had ik even niet begrepen!
Dan zou jouw apparaat wel eens de oplossing voor ruwe vloeren kunnen zijn.
Hoeveel vierkante meter kan jij in 1 keer doen?
Door *Lia*
Borke schreef: OK, die had ik even niet begrepen!
Dan zou jouw apparaat wel eens de oplossing voor ruwe vloeren kunnen zijn.
Hoeveel vierkante meter kan jij in 1 keer doen?

Poeh, dat is een moeilijke vraag. Ik doe de kamer/keuken gang, en dan is het water nog lang niet op. Kamer/keuken/gang is ruim 9.5 m bij 5.30 m. Ik kan minimaal dat 2 keer doen. Het water is zo bijgevuld en hij is in 1 1/2 minuut start klaar. Ik pak hem zo, stekker in het stopcontact, een keer ademhalen en hoppa, gaan. Je pakt heb ook sneller dan zo'n stofzuiger model.
Door Borke
*Lia* schreef:
Poeh, dat is een moeilijke vraag. Ik doe de kamer/keuken gang, en dan is het water nog lang niet op. Kamer/keuken/gang is ruim 9.5 m bij 5.30 m. Ik kan minimaal dat 2 keer doen. Het water is zo bijgevuld en hij is in 1 1/2 minuut start klaar. Ik pak hem zo, stekker in het stopcontact, een keer ademhalen en hoppa, gaan. Je pakt heb ook sneller dan zo'n stofzuiger model.
Dat klinkt niet gek!
Onze benedenverdieping is drempelloos betegeld en ca 70 vierkante meter.
Als ik het zo lees dan zou hij dat aankunnen.

Het klinkt ook als lichter werk zo, dan met een model wat je achter je aantrekt.

Jij werkt dan met doeken die je steeds wast?
Hoeveel dettol doe je er in?
Door *Lia*
Borke schreef: Dat klinkt niet gek!
Onze benedenverdieping is drempelloos betegeld en ca 70 vierkante meter.
Als ik het zo lees dan zou hij dat aankunnen.

Het klinkt ook als lichter werk zo, dan met een model wat je achter je aantrekt.

Jij werkt dan met doeken die je steeds wast?
Hoeveel dettol doe je er in?

Ja, dan moet zeker lukken. Het is totaal niet zwaar. Er zitten 2 van die driehoekige doeken bij. Je kan ze zo in de wasmachine doen. Die doeken zijn echt heel duur (vind ik) Ik heb er zelf 2 bijgemaakt voor 2 euro per stuk.
Van die langwerpige gekocht bij Action voor 1.99 euro. Helemaal uit elkaar gehaald en op maat geknipt. Weer aan elkaar genaaid en voila 2 erbij.
Afbeelding

De linkse zat erbij en de rechtse heb ik zelf gemaakt. Dettol gewoon een vol bakje. Daar doe ik ook lang mee.
Laatst gewijzigd door *Lia* op za 19 okt 2013, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
Over die zelfgenaaide doeken: hoe bedoel je dat je langwerpige doeken verknipt en genaaid hebt?
Het zijn geen standaard microvezeldoekjes?
Zou je die ook om de voet kunnen knopen en het zo doen?

Die originele doeken zijn inderdaad 10 Euro... op zich niet duur als je er 2 jaar mee doet.
Daar ze echter vaak gewassen zullen worden, gaan ze vast niet zo lang mee?
Door *Lia*
Borke schreef: Over die zelfgenaaide doeken: hoe bedoel je dat je langwerpige doeken verknipt en genaaid hebt?
Het zijn geen standaard microvezeldoekjes?
Zou je die ook om de voet kunnen knopen en het zo doen?

Die originele doeken zijn inderdaad 10 Euro... op zich niet duur als je er 2 jaar mee doet.
Daar ze echter vaak gewassen zullen worden, gaan ze vast niet zo lang mee?

Een enkel microvezeldoekje is te dun. Bij een normale vloer reiniger zitten van die langwerpige doeken. Die passen niet op de dirt devil.
Je houdt een puntje over waar dan geen doek zit. Ik heb ze passend gemaakt. 3 doekjes voor 43 euro was me wat te gortig. Nog duurder dan de helft van het hele apparaat.
Door Monique77
*Lia* schreef:
Ja, dan moet zeker lukken. Het is totaal niet zwaar. Er zitten 2 van die driehoekige doeken bij. Je kan ze zo in de wasmachine doen. Die doeken zijn echt heel duur (vind ik) Ik heb er zelf 2 bijgemaakt voor 2 euro per stuk.
Van die langwerpige gekocht bij Action voor 1.99 euro. Helemaal uit elkaar gehaald en op maat geknipt. Weer aan elkaar genaaid en voila 2 erbij.
Afbeelding

De linkse zat erbij en de rechtse heb ik zelf gemaakt. Dettol gewoon een vol bakje. Daar doe ik ook lang mee.
Jij hebt zo te zien wel een gladde tegelvloer, en dat is iets makkelijker schoonmaken dan een hele stroeve vloer met putjes erin (want daar gaan die doeken gewoon overheen en heb je dus nog steeds vuil in je kuiltjes zitten)
Door Borke
Aquillo schreef: http://aanbieding.marktplaats.nl/deal/m ... voor-e-59/
ik heb een goedkope gekocht om te proberen. werkt goed genoeg ook op mijn vloeren die ook een diepte tussen de tegels hebben. Ik stofzuig eerst en ga er daarna met de stomer overheen. Ook tapijt prima.
Hij staat al uitverkocht...

Voordeel van die dirt devil is dat er dettol in kan, lijkt me toch wel een fijn idee.
Door *Lia*
Borke schreef: Hij staat al uitverkocht...

Voordeel van die dirt devil is dat er dettol in kan, lijkt me toch wel een fijn idee.

Er zit standaard een ander middeltje bij, maar ik vond dettol lekkerder.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door