Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jaja, ik neem vanavond wel een stukje vis bij mijn soep. Daar heb ik echt zin in.
Volgende week wordt een lui kookweekje. Dan is min  eerste schoolweek.  Ik heb steeds de helft van de soep ingevroren en dat is meteen mijn avondeten voor volgende week, ook met een stukje vlees of vis erbij.
Moet alleen nog aan sigg flessen zien te komen. :-\
hannabelgje schreef: En de winnaar is weer iemand uit de uk. Wat verrassend ::)
tsssss

oja ik heb me altijd afgevraagd wanneer het eens een keer zou gebeuren dat ik mijn gember shot vergeet over te gieten en er dan een sapje na in dezelfde kan pers. Tadaaa!! Vandaag een sap met geintegreerde ginger shot  :D Ik vind het best kanp dat het me nu pas gebeurd  :biggrin2:
Heb ik ook nog maar 1x gehad, met daarna iets van een raspberry ripple ofzo, was eigenlijk best heel lekker :biggrin2:

Ach ja... wie weet in januari ;)
Ik heb vandaag zowaar de beyond detox is dat geloof ik gemaakt (die met peterselie) wel met extra citroen. Ik heb ontdekt dat ik hem dan naar een lekkere zurige appel vind smaken :D En nog een lemon ginger zinger. En just in case nog wat mandarijntjes mee...

Gisteravond nog een salade met tonijn naar binnen gewerkt, beetje gesmokkeld en wat mayo (nou ja, fritessaus) en bouillonpoeder door de tonijn gegooid (iets te veel, was net een beetje beetje te zout), een avocado een een half zakje gemengde sla... nog wat limoensap en njom njom :)
Ik doe jason helaas ook niet.... ;D;D;D
Knap hoor pauline!!
Pff ik wil siggflessen bestellen maar kom er niet uit.  Of ik moet een hoop verzendkosten betalen maar heb wel leuke en goedkopere flessen.  Of het zijn saaie dure flessen zonder verzendkosten maar dan kan ik er ook geen borsteltje bij bestellen. Heel lastig hoor. Ik ben niet zo van de webshops.  :-\
Lekker maar beetje apart soepje vandaag.
Spinazie, waterkers, rucola soep:
Middelgrote bataat
Kleine rode ui
140 gram mengeling  van rucola, waterkers en spinazie
570 ml groenten bouillon
Zwarte peper

Ui en bataat klein snijden en 10 minuten in wat olie laten zweten in de pan.
De rest erbij en nog 5 minuten zachtjes koken. Staafmixer erdoor en smullen maar.

Twee flessen van sigg besteld. Ik hoop dat ze er vlug zullen zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door