Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door WandavB
spikkel schreef: bellafae, volgende maand ga ik weer bij gelukkig dier bestellen, dus als je wilt kun je mee bestellen.
En waar woon je dan Spikkel?
Door Fioon
Hallo..hier z-o friesland (appelscha) Ik wil graag een keer vlees van degomeat proberen maar om nou gelijk voor 100 euro te bestellen dat gaat wat te ver.ik heb ook in de friesland groep een oproepje geplaatst.  Wie zou er mee willen bestellen?
Door Muraco
Wel handig dit lijntje....al ben ik zelf verkooppunt van TamRo diervoeding.
Mocht er interesse zijn, ik ben de enige in Assen die dit verkoopt en heb meestal wel een kilo of 30/40 in de vriezer liggen in diverse smaken.
Grotere hoeveelheden bestellen is geen probleem...

Mijn eigen reu krijgt al jaren kvv, al is hij sinds een klein paar pas compleet op kvv (daarvoor meer Cavom icm een paar maal per week kvv, nu is dat andersom).
Door Jotoma
Hoi, ik woon in Assen en wij voeren onze twee katten (7 en 5 jaar) nu al een aantal jaren Carnibest. Ik kreeg de opmerking dat de tanden wat ontstoken waren, dus wil weer wekelijks kippennek gaan voeren. Iemand een idee of ik dat alleen bij bijv gelukkig dier kan halen, of kan dit ook bij een slager oid?
Door Angelique
Jotoma schreef: Hoi, ik woon in Assen en wij voeren onze twee katten (7 en 5 jaar) nu al een aantal jaren Carnibest. Ik kreeg de opmerking dat de tanden wat ontstoken waren, dus wil weer wekelijks kippennek gaan voeren. Iemand een idee of ik dat alleen bij bijv gelukkig dier kan halen, of kan dit ook bij een slager oid?
Probeer het eens bij een poelier.
Door Kaar
Ik heb we interesse Tamar maar het is een beetje uit de richting daar mijn partner in Assen werkt en dan dus nog eerst een uur naar jou moet rijden en dan 2 uur om thuis te komen op donderdag terwijl die dan weer op vrijdag moet werken.

@Muraco, ik heb je een pb gestuurd
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door