Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik had gisteravond voor het eerst het groene sapje en vond em best lekker.  Ik heb er wel een halve avocado bijgegeten met peper en citroensap. Lekker zeg! Nog nooit eerder gegeten. Ik had als lunch de cold war genomen en had dus nog een halve avocado te goed.
Vandaag dag 4 en ik ben vergeten te wegen vanmorgen.  Vandaag is het sowieso nog heel de dag sap en morgen ook denk ik. Daarna kijk ik wel. Ik denk overdag sap en savonds een jason soepje.
Ikga zo heerlijk een turbo charge smoothie opdrinken als ontbijt, zo'n zin in! ;D
Ik ben 3,5 kg afgevallen, mijn record voor een detox. Nou zit ik nog niet op mijn laagste gewicht, maar dat hoeft ook niet perse van me..

ik vind het wel apart hoor, altijd na zo'n detox heb ik altijd zo'n gevoel van 'yes, ik mag weer alles!!' en dan ga ik als ontbijt en lunch sappen en vanavond ga ik voor de green veggie soep, zonder asperges want die ben ik vergeten bedenk ik me nu, maar dan is hij nog steeds wel lekker en een stuk goedkoper, lol
Zo terug van boodschappen doen. Als ontbijt een halve avocado genomen omdat je in de lidl niet kan plassen.  Weer heel wat voorraad gehaald om te kunnen blijven sappen komende dagen. Ook spullen gehaald voor de jason soepjes. Ik ga magic mushroomsoep maken. ;D
Nu wel honger dus ik ga eens bedenken watvoor sapje ik nu ga maken. Keuze genoeg met 3 apps inmiddels.  ;D
Goed bezig Hanna! Lekker hoor :)
Heb je een recept van die magic mushroom? Ik ben dol op champignons en champignonsoep :D

Ik heb net een all-veggie sapje op, tomaat, komkommer, courgette, bleekselderij, broccoli en een stukje paprika... soms heb ik daar gewoon even zin in, wel honger nog, dus of zo het restje turbo charge opdrinken (ik zeg restje, maar is gewoon een halve liter, lol) of een avocado... Misschien toch ook eens mijn eigen sapprogramma samenstellen :D
Ik heb me net bedacht dat ik gewoon even een hele tijd verder moet, iets tussen turbo charge, die combi van sap, salade en soepen (titel even kwijt) en alleen maar juicen, eens kijken of ik mijn energie niveau nog wat verder omhoog kan krijgen want nu is het me eigenlijk allemaal nog net iets te veel moeite om alles te doen wat ik wil doen :D

Eigenlijk heeft hij de titel wel heel goed gekozen, ik denk dat mijn systeem ook echt even een reboot heeft gehad :D Ik neem het gewoon dag voor dag en dan zien we wel waar we komen! En als mooi neven effect, hoe dun ik ga worden en hoe jaloers mijn moeder en zus, hahaha

Thanks voor de link, ik zal eens kijken :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door