Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nitus
Beterschap voor Timo :-*.
Ik zou ook dat wervel H van MacSamuel proberen Truus, daar zit al Arnica en Hypericum in + nog Nux Vomica en over dat laatste lees ik: "... beïnvloedt de prikkelgeleiding in het laaste deel van het ruggemerg en dus indirect ook de blaas- en darmfunctie." En omdat je schreef dat Timo niet makkelijk poept? Je kunt deze middelen natuurlijk ook los geven ;).
Door Lizzy
Herniavetsem van VSM bevat het zelfde en is misschien makkelijker aan te komen.

Ach gossie Truus, wat een ellende joh, met Timo... Eventueel kan acupunctuur trouwens ook erg goed helpen!
Door Peet
Wervel H is hetzelfde als HerniaVetsem van VSM. Dus je kan dan veel makkelijker aan VSM komen.

Je kan trouwens ook gewoon Hypericum geven (St Janskruid), dit is ook nog eens pijnstillend bij zenuwpijn.
Het hielp bij mij enorm goed, ik was binnen 3 dagen van de ergste pin van mijn (dubbele) hernia af!
Door Truus
Lupa schreef: hoe gaat het vandag met Timo?
Het gaat al wat beter Do, hij is nog voorzichtig maar vandaag sprong hij een keer op de bank.
Eigenlijk mag Timo nog niet springen en meestal blijft hij mooi staan. Dan tillen wij hem op.
Morgen moet ik de D.A. even bellen hoe het gaat.
Bedankt dat je er aan hebt gedacht :-*
Door Indy
Beetje laat, want ik lees het nu pas :-[
Maar arme Timo, hopelijk gaat het snel weer beter

Beterschap en een voorzichtige :-* voor Timo
Door Hitam
Arme Timo.
Hernia´s hebben veel baat bij chiropractie, orthomanuele therapie of osteopathie.
Dat is veel beter dan pijnstillers en prednison!
Door jeanne
Truus schreef: Timo heeft een beginnende hernia. Hij heeft een injectie gehad die de ontsteking doet remmen en het vocht ruimt, zodat de pijn en de druk op het zenuwweefsel afneemt. Binnen 48 uur moet de pijn weg zijn. Woensdag moeten we bellen. Ook heeft hij Rimadyl gekregen.
Homeopatische medicijnen heeft hij wel maar is er niet in thuis.
Zou ik nu ook kunnen beginnen met Arnica? Of weet iemand een andere oplossing ?
ohjee, Truus, ik lees dit nu pas :-[
sterkte met je kleine grote vent :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door