Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Zo, na mijn h2o toch ook maar een avocado gegeten, had ik even zooo'n zin in! Nu zo maar aan mijn avondmaaltijd beginnen en als ik vanavond nog zin heb in iets mag ik een appel cappuchino van mezelf ;)

Maar ik moet zeggen, ik heb eindelijk weer eens het gevoel dat het me gaat lukken 3 dagen. 7 er achter aan knopen niet hoor, hahaha, maar de laatste keren dat ik wilde gaan juicen is het me niet gelukt om het programma af te maken, nu gaan we er wel voor! Is ook wel weer even hard nodig :)
Het lukte mij de vorige keer ook niet hoor. Ik heb nog geen h2o genomen, misschien vanavond. Maak ik hem dadelijk met mijn diner. Ik blijf sap wat al langer staat vies vinden. Heb die van vanmorgen een uurtje in de koelkast gehad en ik vond het toen echt erg vies. Ik ben blij dat ik ze deze dagen vers kan maken.
Misschien vandaag toch iets meer sapjes nemen denk ik ;)

Hoe gaat het vandaag? Ik vanmorgen fanatiek bezig geweest, dit keer in de juiste volgorde, dus mijn lunch van zometeen is niet roze zoals de vorige keer :)

Zit nu nog steeds aan mijn ontbijt, is nu ook eindeiljk goed ontdooid, heb bevroren bessen en bramen gebruikt en schoot iets uit, dus dan komt het als soort ijspapje uit de blender :D Maar het was een beetje druk hier dus nauwelijks tijd om tijdens het werken een slokje te nemen omdat het volgende telefoontje alweer kwam...
Ik snapte hem. Die van de lunch is niet mijn favoriet volgens mij, heb er stiekem een extra appel bij gedaan, haha
Mijn junk food terrorist heeft volgens mij geleerd zich snel gewonnen te geven zodat hij straks stiekem weer kan opkomen ;) Maar veel sterkte met die van jou!!

Ik heb wel het gevoel dat ik nu vooral dag 1 me echt belabberd voel, kan ook gewoon komen dat ik me hiervoor al erg brak voelde en ik nu 2 nachten 10 uur of meer heb geslapen, lag gisteren al om 21 uur in bed...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door