Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door avalon
Lizzy schreef: Ja, ik ben dat wel Syl eens... De kwaliteit van leven moet zeker voorop staan. Nou weet ik niet of het snel grijs worden altijd gerelateerd is aan stress of pijn. Maar in geval van Bas is dat natuurlijk ook goed mogelijk... Tjonge, wat een ellende... :'(

Ik denk niet dat het grijs worden gerelateerd is aan stress. Ons Avalon is ook al aardig grijs en dat voor een hond van 4 jaar. Toen ze 2 was was ze al grijs aan het worden. En aangezien Avalon een erg rustige hond is kreeg ik vaak te horen: die is al oud zeker, dan zei ik altijd jahaa ze is al bijna 3. Maar ja, Bas is idd een ander verhaal, niks is onmogelijk. Ik hoop echt dat deze knuffelbeer nog geholpen kan worden :-*
sterkte ivonne :-* :-* :-*
Door Ivonne
Dinsdag worden er foto's van Bas gemaakt (heupen) dus dat moeten we even afwachten.

Hopelijk gaan we hiermee de duidelijkheid krijgen die zo nodig is om Bas goed op de poot te houden.

Het wordt dus weer vervolgd.
Door Robian
hallo Ivonne,

Ik lees dit nu pas. Joh wat een ellende. :'(
Ik hoop dat het toch positief uit gaat vallen.

Mocht je een schouder nodig hebben dan weet je waar ik woon he? :-*

Groetjes,
Sylvia
Door Peet
ook hier wordt geduimd hoor, dikke knuf :-* voor je mooie beer....
Door Ivonne
Robian schreef: hallo Ivonne,

Ik lees dit nu pas. Joh wat een ellende. :'(
Ik hoop dat het toch positief uit gaat vallen.

Mocht je een schouder nodig hebben dan weet je waar ik woon he? :-*

Groetjes,
Sylvia
is lief van je :-*
Door sylvia
Ik duim ook voor hem Ivonne, en ik weet zeker dat Donna meedoet voor haar grote vriend :-*
Door Eidos
Ik duim ook mee op een hoopvolle uitslag !!! Knuffels voor je lekkere zwarte beer :-* :-* :-*
Door Robian
Lupa schreef: nou zeg >:( ik begin nu gewoon >:( >:( 8)
Ik doe gewoon mee.

Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door