Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door zhiva
over een week of 4 wil ik ook wel weer wat meebestllen van de DM.

@Kaela, eerlijk delen ieder 5 kg?  :biggrin2:

Maar hoe bedoel je deze maandag al? Dan zijn we dus te laat met bestellen  :-[
In het topic staat toch 16 of 17 okt???
Door Irta
Kan zijn dat iemand anders het rond die datum ophaalt (geen idee wie, en waar dat heen gaat), maar maandag komt sella naar friesland. Miss dat je nu nog net kan bestellen, weet ik niet. Ze wilde het iig uiterlijk zaterdag weten. Dan zou je even moeten overleggen wat er nog mogelijk is.
Door sella
Ik zal waarschijnlijk nog 3 weken achter elkaar naar sneek moeten met Buffel dus kan dan voor jou wel wat meenemen Zhiva?
Sterkte met je operatie.
Door Dagmar S
Hallo,
Ik ben nog niet zolang bezig met barfen en woon in Gerkesklooster (dus net in Friesland).
Volg nog niet helemaal hoe alle lijntjes lopen maar probeer hier en daar een graantje mee te pikken.
Mijn werk is in Zuidhorn en zou dus af en toe best iets uit bv. Groningen op kunnen halen c.q. mee kunnen nemen.

[quote="Sammiej1989"]
Sella kan dus de komende 3 weken vlees meenemen uit dit topic; http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 869.0.html

Zijn er nog liefhebbers die hier gebruik van willen maken? Ik kan het zelf namelijk niet ophalen :$  Sella kan het vlees rond 5 a 6uur meegeven tegen 15ct de kilo als er genoeg interesse voor is.
[/quote]

Op zich zou ik hier wel gebruik van willen maken maar als ik het goed begrijp komt het dan in Sneek aan, dat is voor mij een beetje uit de route.

groeten Dagmar
Door Kaela
Dagmar S schreef: Op zich zou ik hier wel gebruik van willen maken maar als ik het goed begrijp komt het dan in Sneek aan, dat is voor mij een beetje uit de route.

groeten Dagmar
Ja, maar het zou nog van Sneek mee kunnen komen naar Leeuwarden.

Lijntjes kunnen erg leuk zijn, maar is ook vaak wel wat behelpen op de laatste stukjes. Meestal komen we een heel eind met elkaar.
Door Dagmar S
Kaela schreef: Ja, maar het zou nog van Sneek mee kunnen komen naar Leeuwarden.
kijk Leeuwarden dat is al een heeeeeel stuk beter ;D
Dan zou ik graag wat willen bestellen, maar doe ik dat hierlangs of via het andere topic.?????
En hoe komt het dan van Sneek naar Leeuwarden?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door