Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Hitam
Al die regeltjes zijn er omdat onze dierbare regering bang is dat wij niet tegen een paar bacterietjes kunnen en ze bang zijn dat we er allerlei onbekende enge ziektes van kunnen krijgen.
Sinds de BSE is dat veel erger geworden.
Door Angelique
[quote="bernergek"]
heu?? :-\
[/quote]

Het zal Balkenellende en consorten een zorg wezen wat goed is voor de gezondheid van onze honden en katten. En daarbij zullen ze zich graag laten adviseren door Da's of brokkenfabrikanten die hun graag zullen vertellen hoe gevaarlijk dat rauwe spul wel niet is.
Dat ze onze dieren dan veroordelen tot het vreten van konijnenvoer maakt ze niks uit. Dat het maar steriel is, DAT is belangrijk.
Door Eef+Stippels
Misschien moet de regering is iets doen aan de bio-industrie ::) Daar worden ook veel ziekten verspreid, doordat alle dieren zo dicht op elkaar zitten en doordat allerlei lichaamsdelen zo worden afgeknipt, lijkt me niet gezond! Dat lijkt me toch wat erger dan een paar bacterien in rauw vlees... Laat ze biologische producten subsidieren, zodat het voor iedereen betaalbaar is.
Door Charlie Angel
[quote="Evelyn"]
Misschien moet de regering is iets doen aan de bio-industrie ::) Daar worden ook veel ziekten verspreid, doordat alle dieren zo dicht op elkaar zitten en doordat allerlei lichaamsdelen zo worden afgeknipt, lijkt me niet gezond! Dat lijkt me toch wat erger dan een paar bacterien in rauw vlees... Laat ze biologische producten subsidieren, zodat het voor iedereen betaalbaar is.
[/quote]

Lijkt me een strak plan!

Gr, Angelique
Door Nelly
[quote="bernergek"]
Lijkt me een strak plan!

Gr, Angelique
[/quote]Mij ook, maar ik maak me er geen illusies over dat de regering dat ook echt zal doen ::)
Door Angelique
[quote="Evelyn"]
[/quote]

Het 1 staat compleet los van het ander. In biologisch vlees zitten ook gewoon bacteriën die in grote hoeveelheden gevaar kunnen opleveren voor de volksgezondheid (zoals men dat zo mooi zegt ::))
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door