koekje schreef: Kijk wel uit met de pil hè. Ik ben met stoppen daarvan alleen maar dikker geworden.Goeie tip Koek

Succes met de strijd, super dat de eerste vijf er af zijn Tamara

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Kijk wel uit met de pil hè. Ik ben met stoppen daarvan alleen maar dikker geworden.Goeie tip Koek
koekje schreef: Kijk wel uit met de pil hè. Ik ben met stoppen daarvan alleen maar dikker geworden.
koekje schreef: Kijk wel uit met de pil hè. Ik ben met stoppen daarvan alleen maar dikker geworden.lol ik ook, maar dat was maar tijdelijk ik weeg ondertussen 10kg lichter
pearlsofpassion schreef: (...) Ik lees hier mensen die 20kg afvallen met alleen gezond te gaan eten, maar wat doe je dan als je al gezond eet?Ik zou op http://www.voedingscentrum.nl/nl.aspx (account aanmaken) een maand of langer dagelijks alles invullen wat je eet en drinkt. Dat geeft toegenomen inzicht in (verborgen) calorieen en je wordt je bewust van de porties die je neemt. Ook is het mogelijk te zien hoe gezond je eigenlijk eet, qua voedingsstoffen. Gebruik van deze website is kosteloos.![]()
Ik ben 8kg bijgekomen met simpelweg op huwelijksreis te gaan. Stom he. Ok, het was heerlijk eten en allemaal inbegrepen dus je eet maar raak. Maar ik dacht: oh die gaan er wel weer af thuis. Niet dus
We zijn bijna een half jaar verder en niets helpt. Smoothies als maaltijd, frisdrank laten, snack's weglaten, met de fiets naar het werk gaan (15km). Niets werkt!
Er is er zelfs nog eentje bijgekomen
Aardappelen en pasta eet ik al zelden, brood eet ik nu dus ook bijna niet meer, ik eet voornamelijk veel fruit op een dag. Maar dat was allemaal al zo, dus helpt het me niet met afvallen...
Ik zou misschien beter ook eens mijn schildklier laten testen. Ik heb in mijn leven nog nooit afgevallen met een dieet. Enkel door eens een week goed ziek te zijn of zo ellendig dat ik stopte met eten of niets binnenhield. Dan ging het vlot. Maar naast dat, is het me gewoon nog nooit gelukt...
Of zou het aan die stomme pil liggen?![]()
eelke schreef: Het gekke is dat als ik normaal eet, ik meer honger heb dan als ik niet genoeg eet.Dat heb ik niet
Ik heb tot nu toe vandaag alleen mijn joghurt met muesli op, een banaan en een stukje brownie. En geen honger.