Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sella schreef: Officieel is wat ik doe ook een soort hooikistmethode.daar heb je gelijk in inderdaad
TMG1961 schreef: Ik heb geen idee wat ik fout doe met de yoghurtmachine..maar kennelijk doe ik iets niet goed aangezien ik nu al nr 3 heb en telkens stoppen ze na 3-4 uur terwijl de timer op 11 uur staat. Heb de gebruiksaanwijzing nog eens doorgelezen voordat ik vanmiddag nieuwe yoghurt wou maken en nu slaat ie alweer af na 3,5 uur terwijl timer op 10 uur staat.Tjemig zeg...das helemaal niet leuk meer...slaat er niet een stop door ofzo bij jou? Is er iets dat kortsluiting veroorzaakt?
Ik ga maandag weer bellen. Maar wil echt geen nieuwe machine meer. Dat ze maar een antwoordnummer geven waar ik de 2 machines naar toe kan sturen. Op deze manier gaat de lol er wel heel snel af![]()
Annemarie Rijnveld schreef: Tjemig zeg...das helemaal niet leuk meer...slaat er niet een stop door ofzo bij jou? Is er iets dat kortsluiting veroorzaakt?Nee hoor..er staat gewoon spanning op het stopcontact. Want je hoort na uitschakelen van machine een deuntje en als ik de stekker eruit haal en opnieuw insteek doet ie het gewoon weer. Is trouwens enigste apparaat wat op die groep momenteel aangesloten is.
boskat schreef: Heeft iemand ervaring met yoghurt maken in de Hooimadam?een hooimadam kan je ook maken met behulp van een doos in polysterol..wat warmhoudend materiaal erbij doen, deksel er op en klaar is kees..
Wil eeen hooimadam bestellen,niet speciaal om yoghurt te maken ,maar zag er een recept staan om yoghurt te maken.maar we hebben sinds kort een kleine uuh 3 e hands kipcaravan gekocht en nu bedacht ik me dat hooimadam wel bruikbaar zal zijn in een caravan.
Als ik de hooimadam nu bestel alvast,dan kan ik ook o.a yoghurt erin gaan maken .
K&D schreef: Ik hoor net dat het een hoes is met wol erin. Volgens mij kun je 'm zelfs maken met bubbeltjes plastic met een of twee theedoeken om de pan. (als je je tenminste [url=http://kunt%20bedwingen%20met%20het%20bubbeltjesplastic]kunt bedwingen met het bubbeltjesplastic[/url] )Ik zou volwassen moet zijn, maaaaaar met bubbeltjesplastic kan ik me nooit bedwingen...
K&D schreef: Ik hoor net dat het een hoes is met wol erin. Volgens mij kun je 'm zelfs maken met bubbeltjes plastic met een of twee theedoeken om de pan. (als je je tenminste [url=http://kunt%20bedwingen%20met%20het%20bubbeltjesplastic]kunt bedwingen met het bubbeltjesplastic[/url] )Maar als je een pan direct vanaf het fornuis in een zelfgemaakte hooimadam met bubbeltjesplastic als vulling zou zetten, gaat het bubbeltjesplastic dan niet smelten?
sella schreef: Je zet in een hooikist/madam ook geen kokend hete pan. En met 40 graden is je pan niet kokend heetAls je op de hooimadam-website kijkt, zetten ze er wel een pan direct vanaf het fornuis in de hooimadam. Ik denk even verder als het gebruik van de hooimadam om yoghurt te maken...![]()