Ik heb al aardig wat honden gehad, maar nog nooit een pup groot gebracht met kvv, vandaar mijn twijfel maar ik ga gewoon door met kvv
Moderator: eelke
lin-da schreef: Weetje wat zo vreemd is, dat er verschillende dierenartsen het tegenovergezegde zeggen.Het hangt af, sommige DA's hebben het licht gezien...de anderen hebben een bord voor hun kop, of zijn bang teveel marge te verliezen als niemand hun poep-dure dieetvoer niet meer wil.....
Dat geeft al te denken. Dus ik ga gewoon verder met wat ik denk dat goed is. En dat is kvv.precies
Ook kreeg ik in de dierenspeciaalzaak afgelopen vrijdag te horen dat ik stom was als ik het elke dag zou voeren, dat moest ik absoluut niet doen zei een winkelbediende. Waarom gaf ze geen antwoord op.tja...alsof dierenspeciaalzaken zich zo verdiepen in de materie...Marge daar gaat het om...en marge zit vooral op brokken
Het enige wat ze zei is dat de fabrikant het aanrade om 1x per weer kvv te geven en de rest aan brokken.da's jammer, misschien was het een niet-complete versie? Sommige fabrikanten gaan inderdaad "op safe" en raden hun product aan in combi met brok, want daar is de consument tenslotte aan gewend.
En als kvv niet goed zou wezen waarom is er dan vraag naar, en waarom word het dan gemaakt en komt er steeds meer animo voor....precies!