*Dorothea* schreef: oowdan ben ik in die andere geweest.
lijntjes
Moderator: Lizzy
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: lijntjes
er ligt een BocholZ in zuidlimburg, kort aan de Duitse grensAngelique schreef: Dat is toch duitsland? of zijn er meer Bocholten?
Duitsland kent ook een Bocholz
Kinrooi, dat is nog geen 10 minuten bij mij vandaan! En laat ik nou net mijn allereerste lijntje opgezet hebben. 
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 205.0.html
... en ja kijk goed, hier ook een podenco
... en ja kijk goed, hier ook een podenco
ik denk dat er heel veel lijntjes naar Best/Eindhoven gaan en vandaar weer verder volgens mij zit je hartstikke gunstig hoor! 
ow super, dat had ik nog niet eens door!Ruisje schreef: Kinrooi, dat is nog geen 10 minuten bij mij vandaan! En laat ik nou net mijn allereerste lijntje opgezet hebben.
... en ja kijk goed, hier ook een podenco![]()
Ga eens kijken voor te bestellen dan.
Dan neem ik aan dat ik het gewoon bij jou mag komen halen
Sietie schreef: ik denk dat er heel veel lijntjes naar Best/Eindhoven gaan en vandaar weer verder volgens mij zit je hartstikke gunstig hoor!![]()
Nah, lbedenk wel dat Sietie in Eindhoven of in Best een losplaats heeft.Daisy12c schreef: ow super, dat had ik nog niet eens door!
Ga eens kijken voor te bestellen dan.
Dan neem ik aan dat ik het gewoon bij jou mag komen halen![]()
Zelf woont ze in Friesland, best ver voor een paar kilo vlees
ja das best wel een eindje rijdennova schreef: Nah, lbedenk wel dat Sietie in Eindhoven of in Best een losplaats heeft.
Zelf woont ze in Friesland, best ver voor een paar kilo vlees![]()
maar het aanbod en vraag topic in de gaten houden, rijden best wel meerdere mensen op Best Eindhoven (zowel vanuit Belgie richting Eindhoven, als vanuit Nederland richt Eindhoven/Best) volgens mij moet het voor je dan altijd lukken om aan Barf dingetjes te komen
In het verhaal waar Daisy12c op reageerde bedoelde ze dat ze het bij komt halen.nova schreef: Nah, lbedenk wel dat Sietie in Eindhoven of in Best een losplaats heeft.
Zelf woont ze in Friesland, best ver voor een paar kilo vlees![]()
Ja klopt hihi,
Heb inmiddels op 2 lijntjes kunnen meebestellen
Zal allemaal toch wel goed komen hoop ik. Ga het nu ook in de gaten houden, maar als iemand toevallig een lijntje tegenkomt wat voor mij haalbaar is mag je er mij natuurlijk altijd attend op maken
In ieder geval bedankt voor jullie hulp en reacties
Heb inmiddels op 2 lijntjes kunnen meebestellen
Zal allemaal toch wel goed komen hoop ik. Ga het nu ook in de gaten houden, maar als iemand toevallig een lijntje tegenkomt wat voor mij haalbaar is mag je er mij natuurlijk altijd attend op maken
In ieder geval bedankt voor jullie hulp en reacties