nou ik ben wel nieuwschierig hoe dat verder gaat

ik heb ongeveer hetzelfde aan de hand. Een hondje van een kennis (klein hondje dan wel 8) ) heeft ook enorm jeukklachten, schilfers op zijn vacht.
Zit aan de prednison op voorschrift dierenarts en is ook veelste dik.
Nu gaat ze proberen barfen, wel met mijn hulp en ik moet hier de porties dan ook ff maken en samenstellen.
Ze is een beetje bang voor bot. Dus hier een combinatie kvv en zelf samenstellen.
Hondje is allergies voor alle gevogelte, en alle mijten, alsmede ook zwaar allergies voor granen en dergelijke. Ai, dit is getest in een speciaal ... in duitsland waar het hondje dan naartoe moest.
Heb vandaag me bestelling binnen gehad, en we gaan dus deze week beginnen 8)
We gaan beginnen met konijn, (kvv en spiervlees) en dan rustig aan voegen we lam, geit, rund en hertenvlees toe. natuurlijk ook pens en groenten.
voor botsoorten gaat het enkel konijn en lam via kvv zijn, en dan gemalen geitenbot.
Ik bereken de procenten van kvv, en voeg dan zelf de rest toe zodat het in complete verhouding uitkomt. Zelf zie ik dat vooral het orgaan erg hoog is, en aan nier ontbreekt.
Magoed dit heb ik dus allmaal opgeschreven en ben ik een paar uurtje mee zoet geweest voor het compleet te krijgen. (en ja dan kijk ik al een maandje vooruit)
ik zal als je wilt je op de hoogte houden hoe het gaat