Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door fem.
Hartelijk dank voor alle advies, steun, nadenken en hulp. Alles is in de soep gevallen. Ik heb besloten om niet te gaan. Voor mijn sake and for the sake of the dogs... op een korte termijn lukt het mij niet hun op hun gemak te kunnen achterlaten.. het is alsof ik ze dan moet dumpen omdat ik dan snel weg moet. Nee, te veel stress en zorgen voor mij en hun.
Ik probeer ondertussen een  opvang in Berlijn te vinden zodat ze mee kunnen.
Hopelijk lukt het ondertussen nog 3 pups te verkopen/herplaatsen zodat ik uiteindelijk 3 heb. Sommigen (eigenlijk velen) schrikken van de hoeveelheid, het klinkt veel, maar eigenlijk zijn ze best rustig en niet vervelend, niet viezer omdat ze met zijn velen zijn... maar goed mensen die geen honden hebben kan men moeilijk overtuigen.
Nogmaals hartelijk dank.
Ook dank en likjes van de bende maltezers!
Door Minhie
Is er iemand die door/vlakbij groningenstad woont die met Lieke meebesteld?
Ik zou graag mee willen bestellen maar wij hebben geen auto. :(
Door Lieke
Aangezien het de eerste keer is dat ik rij en ik niet preciez weet hoeveel ik in de auto kwijt kan zit mijn auto voor kdeze rit vol... De volgende keer hoop ik beter te kunnen inschatten hoeveel ik preciez mee kan nemen..
Groetjes lieke
Door Marsusdream
Hallo,

Ben nieuw op barfplaats. Voer m'n honden en katten al een paar jaar KVV en barf-dingetjes.

Kan iemand mij helpen met kippenvleugeltjes, die kan ik wat lastig vinden.

Omgeving Bedum/Groningen
Door Lida. S
Marsusdream schreef: Hallo,

Ben nieuw op barfplaats. Voer m'n honden en katten al een paar jaar KVV en barf-dingetjes.

Kan iemand mij helpen met kippenvleugeltjes, die kan ik wat lastig vinden.

Omgeving Bedum/Groningen
hoeveel wil je er hebben. Ik kom regelmatig in Groningen. Woon in Scheemda
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door