Moderator: Lizzy
BaiChèDol schreef: Apo Rot.nl verstuurt toch echt naar Nederland.Dit is het antwoord wat ik kreeg op een mail over verzenden naar Nederland
BaiChèDol schreef: Apo Rot.nl verstuurt toch echt naar Nederland.Van waar ben jij dan?
nova schreef: Beste mevr. *;Ja dat is waar
Wij danken U voor de belangstelling in onze In apotheek. Helaas is verzenden naar Nederland voor ons niet mogelijk, aangezien we uitsluiten binnen Duitsland versturen.
Indien U beschikt over een Duits afleveradres, dan kunnen we het pakketje daar naar toe sturen. In dat geval kan vooruit betaald worden.
Bedankt voor Uw begrip mevr. * en een fijne maandag nog.
Mocht U nog vragen hebben, dan zijn we U gaarne van dienst
Vriendelijke groet.
dat was hun antwoord
En twijfel, je dan probeer te bestellen, de kans dat je steken blijft in het bestelformulier is heel groot.
Kan dus verder niks fout gaan
lightning schreef: Ik heb nu 35 euro betaald voor 500 stuks inclusief verzendkosten. nog goedkoper. Ben benieuwd zal het dinsdag hebben denk ikT zou fijn zijn als het je lukt :-)![]()
lightning schreef: Ik heb nu 35 euro betaald voor 500 stuks inclusief verzendkosten. nog goedkoper. Ben benieuwd zal het dinsdag hebben denk ikis het gelukt?![]()
marina schreef: Ik heb in ieder geval zonder problemen de ampullen en pillen kunnen bestellen bij apo-rot. Binnen een week was het in huis!Da's mooi :-)