Heeft voer hier iets mee te maken of heeft een hond hier een bepaalde aanleg voor?
Alvast bedankt voor jullie reaktie!
groetjes, Angelique
Moderator: Lizzy
bernergek schreef: Ik ben net nieuw hier (heb al wel veel gelezengroeipijn is denk een combinatie van beide.), dus ik hoop dat ik geen vraag stel die al vele malen gesteld is. Mijn jongste berner Jane heeft vanaf haar 13e maand (dus pas vrij laat) last van groeipijnen. Is echt met een foto aangetoond, dus zijn echt groeipijnen.
Heeft voer hier iets mee te maken of heeft een hond hier een bepaalde aanleg voor?
Alvast bedankt voor jullie reaktie!
groetjes, Angelique
bernergek schreef: Ze heeft geen pijnstillers van de dierenarts gehad, omdat Jane erg druk is. Als ze nu pijn heeft blijft ze in elk geval iets rustiger, anders zou ze maar door blijven gaan. Is natuurlijk helemaal geen fijn gezicht om je hondje pijn te zien hebben, maar wat voor haar het beste is, is op zo'n moment rust.Bovenin de balk staat een zoek-optie. Als je via geavanceerd zoekt op berichten van de laatste 365 dagen (met trefwoord groeipijn) vind je vast een hele reeks berichten
groetjes, Angelique
bernergek schreef: Ze heeft geen pijnstillers van de dierenarts gehad, omdat Jane erg druk is. Als ze nu pijn heeft blijft ze in elk geval iets rustiger, anders zou ze maar door blijven gaan. Is natuurlijk helemaal geen fijn gezicht om je hondje pijn te zien hebben, maar wat voor haar het beste is, is op zo'n moment rust.zonder medicijnen kan ze idd zelf aangeven wanneer t teveel is, of kun jij verplichte rust inlassen....sterkte ermee!!
groetjes, Angelique
Hitam schreef: Zoals Danielle al aangaf is voeding erg belangrijk. Wat krijgt ze te eten?
tieneke schreef: Ik zou de brokken snel vervangen..Zou graag volledig op vers overgaan, maar ik zou niet weten waar er hier een groothandel in de buurt zit (Rotterdam is nog een behoorlijk eind uit de buurt). Dus volledig vers wordt financieel wat moeilijker met drie berners. Ik heb er altijd goed rekening mee gehouden dat ze meer eten, maar met vlees kom ik toch nog een stuk duurder uit dan brokken en barfen is voor mij nog niet echt een optie.
Onze vorige Leo had hevige groeipijnen met veel da bezoek,overbouwd, koehakkig etc...hij was nog geen half jaar toen deze ellende begon....
bernergek schreef: Zou graag volledig op vers overgaan, maar ik zou niet weten waar er hier een groothandel in de buurt zit (Rotterdam is nog een behoorlijk eind uit de buurt). Dus volledig vers wordt financieel wat moeilijker met drie berners. Ik heb er altijd goed rekening mee gehouden dat ze meer eten, maar met vlees kom ik toch nog een stuk duurder uit dan brokken en barfen is voor mij nog niet echt een optie.
Misschien kompleet versvlees en een paar maaltijden zelf samenstellen?
Kan je niet in het groot inkopen met een paar mensen hier van Bp?
Scheelt ook heel veel natuurlijk!
Kijk even onder versvlees
gr. Angelique