Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nynke schreef: Het gaat gebeuren wijffie !!!!  :thumbsupup: :thumbsupup:  wat is er mis met een diëtiste?
De andere afspraken staan gepland op 3-9 en 17-9, dan moet ik nog een maand naar de diëtiste en dan ook nog weer naar het ziekenhuis naar de diëtist van het Bariatrisch centrum. Scheelt dus een maand in mijn nadeel, al moet ik zeggen dat ik al 1 maand gewonnen heb door ipv 3 maanden maar 2 maanden naar de gewone diëtiste te moeten :P Ik begin aardig te leren lullen in mijn voordeel :biggrin2:
Dian schreef: De andere afspraken staan gepland op 3-9 en 17-9, dan moet ik nog een maand naar de diëtiste en dan ook nog weer naar het ziekenhuis naar de diëtist van het Bariatrisch centrum. Scheelt dus een maand in mijn nadeel, al moet ik zeggen dat ik al 1 maand gewonnen heb door ipv 3 maanden maar 2 maanden naar de gewone diëtiste te moeten :P Ik begin aardig te leren lullen in mijn voordeel :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:  je kan het !!!!    Da's R'dams voor je kunt het  8)
sella schreef: Wat is die ene maand nu op de rest van je leven? Je moet je even aan de regels houden, de wachtlijst kom je toch al op volgens mij, dus dat telt gewoon door.
nee, ik kom pas op de wachtlijst als de dietiste ook accoord is. En dat duurt dus nu nog minimaal 2 maanden, terwijl ik binnen 1 maand alle andere gesprekken heb staan.
gisteren bij de psychologe geweest. Was een hele sympathieke dame. Heb er ook een goed gevoel over. Ze neemt nog contact op met mijn ha, die zit op 1 lijn met mij, dus daar ben ik niet zo bang voor. De volgende hobbel is de internist, daar moet ik de 17e heen. Daarna is er een multidisciplinair overleg over hoe en wat en krijg ik een gesprek met de bariatrisch verpleegkundige en de chirurg. Maar dan moeten ook de gegevens van de diëtiste waar ik nu loop bekend zijn bij de diëtiste in het zkh. Hoef daar niet meer heen, beide diëtisten handelen dat onderling af......... Waarschijnlijk ben ik ook al klaar bij de diëtiste voor de chirurg tijd heeft. Dan zou alles mooi doorlopen........

Inmiddels wel 6 kg afgevallen, gaat lekker zo, wat er af is, hoeft er straks niet meer af........ :D

Het 6x eten op een dag gaat me trouwens goed af. Tussendoor eet ik fruit en 's avonds iets van biogarde. Ben ook weer begonnen met zelf te koken ;)
Laatst gewijzigd door Dian op wo 04 sep 2013, 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door