Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Ramses1
[quote="JeanLy"]
Lol, ik hou van kluiven, maar bot en al gaat me iets te ver ;-)! Ik voer het aan de honden. Vooral de oudste is zienderogen enorm opgeknapt sinds we overgestapt zijn (terwijl ie toch al 2,5 jaar op KVV stond).
[/quote]

Kijk, dat zijn de berichten waar we blij van worden.  :biggrin2: Zelf heb ik dat ook zo ervaren.

Mocht iets je niet duidelijk zijn (je had het over de "lijntjes" en sommige mensen vinden dat in het begin wat ingewikkeld) , roep je maar.
Door JeanLy
[quote="Ramses1"]
Kijk, dat zijn de berichten waar we blij van worden.  :biggrin2: Zelf heb ik dat ook zo ervaren.

Mocht iets je niet duidelijk zijn (je had het over de "lijntjes" en sommige mensen vinden dat in het begin wat ingewikkeld) , roep je maar.
[/quote]

Ja heel graag, die lijntjes zijn me inderdaad nog niet duidelijk. Ik was van plan om het hier eens op te zoeken wat het precies betekende, maar dat is nog een boekwerk aan het worden met 136 pagina's ;D. Dus als iemand het geduld en de vriendelijkheid even op wil brengen om het de zoveelste nieuweling uit te gaan leggen: :angel2: pretty pretty pretty please :angel2:
Door Ramses1
Ooit had iemand een prachtige handleiding gemaakt maar dat is helaas weggezakt of verwijderd :(

Het komt er in het kort op neer dat iemand in b.v. Apeldoorn iets aanbied.
Als er meer mensen uit b.v. Noord-Holland dat vlees ook willen hebben en er is iemand die het wil gaan halen dan rijdt diegene "een lijntje".
Je kan dan vragen of jouw bestelling ook mee kan rijden en dan betaal je daar vvk voor (vervoerskosten).

Je betaald dan de aanbieder voor het vlees en de vervoerder een vaste bijdrage (0,10 of 0,15 cent de kilo en niet per kilometer) voor de brandstof.
Zo kan er vlees door het halve land rijden en toch de vervoerskosten laag blijven.

Er worden ook groepsbestellingen georganiseerd.

Zelf ga ik 20e September konijnkarkas en konijn orgaan halen. Hier loopt een topic voor en je kunt nog mee bestellen.
En Sietie komt de 20e naar Hoorn met paardenvlees. Als je in het begintopic kijkt kun ze zien wie er bij je in de buurt woont.

Beetje duidelijk zo?
Door Ramses1
Tabpy schreef: Hoe meer het hier in de buurt kan komen hoe beter het is.. alle beetjes schelen kwa afstand! en anders zal ik het hele eind zelf moeten rijden :biggrin2:
Wat heb je nodig dan? Misschien kan het wel dichterbij?
Door Roosj
Tabpy schreef: Wie heeft er interesse in het delen van.. 10 kilo hert/reevlees, 10 kilo konijnkarkas, 10 kilo kippenhart en 10 kilo kippenmaag en 10 kilo kiplooppootjes?

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 869.0.html
Mmm.. Ik plaatste net een tekst en nu is het weg..

Afhankelijk van waar ik het af moet halen, wil ik wel 1 of 2 kilo hert/ree vlees. Het mag alleen absoluut niet in contact komen met de kip!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door