Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jantina schreef: Joh dat is hier niet dacht ik!
Is ook maar recent terug ingevoerd.
Heb ze gisteren gekregen voor ik naar huis vertrok en Fanne vandaag bij de HA.
ALS je ze moet krijgen, laat ze aub zetten in de arm die je het minst nodig hebt.
Ik ben gelukkig rechtshandig, want amai mijn linkerarm is niet veel meer waard.
Weer even een onderbreking va de nacht. Dit keer door een misselijke bouvier. We hebben hier al een paar dagen last van een licht darmvirusje bij de honden, geloof ik. Van de week moest ze er 's nachts al uit vanwege diarree, gisteren overdag ook nog dun gekakt. Ollie eergisteren ook een rommelbuik en diarree. En nu werd ik wakker van het gesmak van Nena. Even met haar naar buiten geweest en ze heeft gras staan eten. Nu lijkt de misselijkheid weer over. Maar nu heb ik zelf brandend maagzuur.  :biggrin2:
Zo maar weer terug naar bedje.
Vanochtend flink uit kunnen slapen, dus ik ben weer fris en fruitig nu.
Het bed is inmiddels voor mij nauwelijks meer herkenbaar: Hoofdeinde omhoog vanwege het maagzuur, voeteneinde omhoog vanwege de dikke voeten en dan ook nog eens een keer dat hele bed omhoog.

Hapje gras uit het uitlaatstrookje hier voor de deur? Nou nee, bedankt!
orinake schreef: Is ook maar recent terug ingevoerd.
Heb ze gisteren gekregen voor ik naar huis vertrok en Fanne vandaag bij de HA.
ALS je ze moet krijgen, laat ze aub zetten in de arm die je het minst nodig hebt.
Ik ben gelukkig rechtshandig, want amai mijn linkerarm is niet veel meer waard.
nadat ik gisteren las van de boostrix ben ik er ff over gaan opzoeken.
Want zowel Sas als ik zijn tegen enten ( toch tegen onnodig enten).
Ben er nog niet aan uit.

Maar jullie zeggen dat het in Nederland niet moet? Dan kan het me niet zooo noodzakelijk lijken toch? Dan toch misschien overslaan.
Sieglinde schreef: nadat ik gisteren las van de boostrix ben ik er ff over gaan opzoeken.
Want zowel Sas als ik zijn tegen enten ( toch tegen onnodig enten).
Ben er nog niet aan uit.

Maar jullie zeggen dat het in Nederland niet moet? Dan kan het me niet zooo noodzakelijk lijken toch? Dan toch misschien overslaan.
Als ze in Deinze niet vaccineren geniet er van!
Blijkbaar is dat recent terug ingevoerd aangezien kinkhoest terug opkomt.
Ik heb ze gehad voor ik het ziekenhuis mocht verlaten, Fanne heeft ze door de HA moeten laten zetten.
Zowel Fanne als ik zijn er ziek van :s
Vannacht onder maar liefst 3 donsdekens geslapen :s
Bij mij begint het nu te beteren, alhoewel men arm nog steeds gloeit en die prikplaats nog steeds hard is.
De hoofdpijn is gelukkig minder, maar die verdomde spierpijn blijft wel duren :'(
orinake schreef: Als ze in Deinze niet vaccineren geniet er van!
Ik heb ze gehad voor ik het ziekenhuis mocht verlaten, Fanne heeft ze door de HA moeten laten zetten.
Bij mij begint het nu te beteren, alhoewel men arm nog steeds gloeit en die prikplaats nog steeds hard is.
De hoofdpijn is gelukkig minder, maar die verdomde spierpijn blijft wel duren :'(
Dat klinkt niet lekker! Beterschap voor jullie beiden!
En het geeft wel te denken hoe heftig een dergelijke vaccinatie ook eigenlijk is, zeker voor de kinderen die 'm ook krijgen.  :-\
Sonja schreef: Dat klinkt niet lekker! Beterschap voor jullie beiden!
En het geeft wel te denken hoe heftig een dergelijke vaccinatie ook eigenlijk is, zeker voor de kinderen die 'm ook krijgen.  :-\
ja fanne en ik hebben er ook al over bezig geweest.
wij lopen al zo lastig, stel u voor dat zo'n pasgeboren babytje besmet word...
Die overleven dat niet ze...
orinake schreef: Als ze in Deinze niet vaccineren geniet er van!
Nou ja, daar zit je toch ook niet op te wachten :-X.
Veel sterkte, hopelijk kunnen jullie snel weer gezond en wel genieten van jullie kleine meisje.
Pauline schreef: Sonja.... wat mij het meeste opviel in de topic over Joep was dat jij mij midden in de nacht sterkte ging wensen!! Vond het zo lief!  :-* :-* :-* :-*

Sterkte met jouw laatste loodjes.
Ach ja, wat doe je als je midden in de nacht ineens klaarwakker bent? BP-en toch?  :biggrin2:

Ik ga nu maar eens de prenatal onveilig maken. Ik heb nog een kadobon liggen, dus ik ga even shoppen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door