Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Lil schreef: Wij moeten verplicht 40 uur per week werken en krijgen maar 36 uur uitbetaald. Is dus kado uit eigen doos.  ;)
Ja da's waar. Maar ik vind 4 weken toch echt wel erg weinig eigenlijk...eerst was het nog 4.3 maar die uren zijn weer naar een ander potje gegaan.

Hier is het heeeeeeeeeeerlijk weer. Zonnetje, stapelwolkje, niet te warm.
Door Lil
eelke schreef: Ja da's waar. Maar ik vind 4 weken toch echt wel erg weinig eigenlijk...eerst was het nog 4.3 maar die uren zijn weer naar een ander potje gegaan.

Hier is het heeeeeeeeeeerlijk weer. Zonnetje, stapelwolkje, niet te warm.
4 weken is ook weinig hoor. Als ik zo weinig had zou ik met de IKAP vakantie bijkopen, maar ja dat kan ook niet overal.  :-\

Hier is het al de hele dag bewolkt. Net een flinke regenbui, nu weer net droog.
Door koekje
Ja, hier ook!
En ik heb nu nog geen nieuwe vuilniszak winterjas die past.
Door Martine-Tom
Tom moest net even snel naar buiten, beiden doorregend terug gekomen en het was ook gelijk zo donker dat het licht al aan is nu  :-\
Opzich vind ik het nu nog wel gezellig eigenlijk...ik zal wel raar zijn  :biggrin2:
Door Els&Flow
Het regent, nee, het hoost en dus is het heerlijk rustig buiten en alle stront en andere viezigheid is weer weg gespoeld. Heel fijn. :) We hebben van pure weersomstuit een fijne strandwandeling gemaakt, kaplaarzen en regenpak aan, compleet incognito. :biggrin2:
Door Nynke
De herfst valt keihard in !!!!!  Toen ik vanochtend thuiskwam, had ik de ramen van mijn busje op een flinke kier laten staan  ::) ::)  Toen ik dus vanmiddag wegreed waren de stoelen behoorlijk vochtig  :P

2 van de 4 kippies weten al dat ik een ruimte onder het hok vrijgemaakt heb waar ze droog kunnen zitten  8)

In Washington is het 30.C schreef Richard  :biggrin2:
Door Kaio
Martine-Tom schreef: Tom moest net even snel naar buiten, beiden doorregend terug gekomen en het was ook gelijk zo donker dat het licht al aan is nu  :-\
Opzich vind ik het nu nog wel gezellig eigenlijk...ik zal wel raar zijn  :biggrin2:
jep
dat laatste bedoel ik dan  :P

Ik heb meer zoiets als Saskia, ik haat mollenseizoen!
Voel me altijd zo "opgesloten" door de donkerte.
Door Martine-Tom
Kaio schreef: jep
dat laatste bedoel ik dan  :P

Ik heb meer zoiets als Saskia, ik haat mollenseizoen!
Voel me altijd zo "opgesloten" door de donkerte.
Ohnee, gordijntjes dicht, onder een fleeceje, boek erbij, kaarsjes aan...i love it  :)
Door charmed
Veel regen gehad onderweg tijdens de wandeling, maar toch droog gebleven  :biggrin2:
Door Pauline
Wij hadden vandaag heerlijk weer en 23 graden. Vanochtend gelukkig minder warm, dus hebben we een flinke wandeling (6,5 km) gemaakt. Morgenvroeg staat er zo'n 10 km op de planning, maar dat weet Anja nog niet.  :biggrin2:
Door wenche
Ik zie een beetje op tegen nog meer kou.. En dan vooral 's nachts... Of Evi moet voor die tijd besluiten geen nachtvoeding meer te hoeven :p
Door -Annemarie-
Eh ja, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Onze jongste dame is van december, dat was best koud de eerste maanden (19 jaar geleden  ;)).
En wij stoken niet op de slaapkamers.  :D

Overigens best lekker weer hier.  :)    Toen het regende was ik aan het werk en liet meneer -A- de hond uit.  :biggrin2:
Door renate1985
Hier regen en koud, heerlijk  :D
De mannen kunnen weer lange wandelingen maken en hebben geen last meer van de hitte. Alleen moet ik Kaine steeds afdrogen want die is dol op plassen water  ;D
Door smulpaap
Ik kwam net met Amber terug ,en zag de eerste ,hele grote omgevallen boom alweer liggen
Wat ben ik blij dat dat ding gevallen is terwijl er geen honden of mensen liepen op dat veld
En er lopen er heel veel te spelen of even te trainen met de hond
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door