Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
Martine-Tom schreef: Yep die  :)
De gewone schaar en de snoeischaar heb ik ook, snoeischaar is nog wel de zwakste van de 3, maar ja koop er daar gewoon 5 van en doe er een jaar mee (Daar knip ik de ruggegraat mee) en de rest gaat of met de gewone schaar of de semi-snoeischaar  :)
nou ik had daar laatst een schaar gekocht die brak spontaan doormidden tijdens het knippen van een stukje spiervlees  :o
Door Martine-Tom
*Dorothea* schreef: nou ik had daar laatst een schaar gekocht die brak spontaan doormidden tijdens het knippen van een stukje spiervlees  :o
Die met die 2 kleurige handvatten/vaten?
Door *Dorothea*
Martine-Tom schreef: Die met die 2 kleurige handvatten/vaten?
zwart/oranje die moet je niet hebben, maar m'n nieuwe schaar valt tot nu toe niet tegen....
Door Neally
Ja! Een scharentopic!
En dan een met plaatjes.  ;D En eventueel ook plaatjes van scharen die op welke manier de geest hebben
gegeven. Die je dus niet moet hebben....
Door -Saskia-
Neally schreef: En dan een met plaatjes.  ;D En eventueel ook plaatjes van scharen die op welke manier de geest hebben
gegeven. Die je dus niet moet hebben....
;D Ja!
Alleen heb ik mijn "djeeezzzz deze is echt goed-schaar" een paar weken geleden vaarwel gewuifd de kliko in. Nadat we een maand of 2 ruzie hadden, mijn schaar en ik. En nu heb ik een cheap ass schaar waar ik ook ruzie mee heb. Ik denk dat het aan mij ligt en overweeg deze te gaan gebruiken.

Afbeelding
Door *Marga*
Miskoop.... vergiet die je in kan klappen , na een keer vaatwasser was hij krom .Maar zo fijn vond ik hem toch niet voor de kefir te zeven.
Door EliScooby
Ik heb al 12jr een Zwillinge schaar, ook aardig mishandeld en die begint in het midden ook iets speling te krijgen ::) Maar sinds vorig jaar september ook een gevogelteschaar van de bijenkorf. Die gebruik ik als het echt niet wil met de gewone :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door