Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
zurca schreef: Tous ook niet, tot er iets te jagen valt.... dan is water ineens geen probleem ::)
Oh nee, die regenplas is dan geen probleem meer, maar een sloot dieper dan 10 cm is genoeg. Ik heb er wel aan gedacht hem te leren zwemmen, maar elke keer denk ik weer: doe nou niet!
Door Ruisje
hannabelgje schreef: Bij venlo zit een omheind terrein voor honden. Is een soort Amerikaans dogpark.  Moet je wel entree voor betalen geloof ik.
Oo  :o Moet ik toch eens kijken waar dat is en of de omheining hoog genoeg is voor Sergi. Dankjwel! :)
Door zurca
Kaela schreef: Oh nee, die regenplas is dan geen probleem meer, maar een sloot dieper dan 10 cm is genoeg. Ik heb er wel aan gedacht hem te leren zwemmen, maar elke keer denk ik weer: doe nou niet!
Tous gaat zelfs de zee in om achter meeuwen aan te zwemmen terwijl hij anders met warm weer een paar natte voetjes in de branding wel voldoende vind....
Ruisje schreef: Oo  :o Moet ik toch eens kijken waar dat is en of de omheining hoog genoeg is voor Sergi. Dankjwel! :)
1.50m hoog als ik het goed gelezen heb ;)
Door zurca
Michelle, zitten die mensen in de buurt van Belgie? Daar zijn ook wel wat losloopvelden die goed omheind zijn. Mocht je interesse hebben dan ga ik even zoeken naar adressen ;)
Door Ruisje
zurca schreef: ........
1.50m hoog als ik het goed gelezen heb ;)
Ik zie nu dat ik het andere bericht met de link had gemist  :-X Maar had 'm inmiddels via google ook gevonden. En 1,50. ga ik niet proberen, wordt dus toch 1,5 uur rijden naar Goch ;)
Door zurca
Ruisje schreef: Ik zie nu dat ik het andere bericht met de link had gemist  :-X Maar had 'm inmiddels via google ook gevonden. En 1,50. ga ik niet proberen, wordt dus toch 1,5 uur rijden naar Goch ;)
Leuke he zo'n Spaanse langpoot :biggrin2: ;) ;)
Suzanne schreef: Paardrijbak doe ik niet; als daar nog drollen liggen en Merlijn zou eraan beginnen... hij doet dat nooit maar goed, dat zijn typisch dingen die ik er niet op waag. Shelties kunnen eraan doodgaan als zo'n paard net ontwormd is.
Om die reden zal ik ook nooit om een andere reden mijn honden meenemen naar een paardenevenement.

Suzanne
gewoon even de mest weghalen, mócht er wat liggen. En meestal worden de bakken aardig schoon gehouden is mijn ervaring.
Door zurca
Michelle Vrolijk schreef: Heel graag!!
Ik ga er achteraan ;)
Ruisje schreef: Op zijn giga jachinstinct na, is het een geweldige hond! Zou niet anders meer willen!! 8)
Dat enorme jachtinstinct idd. dat zit hem en ons weleens in de weg...
Ik vind ze ook helemaal geweldig, die Podenco's maar ik weet niet of er na Tous nog een Podenco(mix) in huis komt. Ik vind het vreselijk voor Tous dat hij niet los kan lopen, niet eens echt lekker rennen kan. We doen ons best om hem een leuk leven te geven maar het blijft compenseren en dat voelt niet altijd goed :-\ Ziggy loopt ook niet overal en altijd los maar voor haar kunnen we nog wel stukjes NL vinden waar ze los kan lopen en dat voelt gewoon veel beter naar de hond toe. Maargoed, dat zeg ik nu.... het is een ras wat wel enorm trekt. Kijkend op adoptiesites zijn het altijd die grote oren die de aandacht trekken ::)
Door Ruisje
zurca schreef: Ik ga er achteraan ;)
Dat enorme jachtinstinct idd. dat zit hem en ons weleens in de weg...
Ik vind ze ook helemaal geweldig, die Podenco's maar ik weet niet of er na Tous nog een Podenco(mix) in huis komt. Ik vind het vreselijk voor Tous dat hij niet los kan lopen, niet eens echt lekker rennen kan. We doen ons best om hem een leuk leven te geven maar het blijft compenseren en dat voelt niet altijd goed :-\ Ziggy loopt ook niet overal en altijd los maar voor haar kunnen we nog wel stukjes NL vinden waar ze los kan lopen en dat voelt gewoon veel beter naar de hond toe. Maargoed, dat zeg ik nu.... het is een ras wat wel enorm trekt.
Ik heb nog hoop dat hij toch een keer gewoon los kan lopen (ipv omheind). We hebben Sergi pas 4,5 maand en ik ken Podenco's waarbij het jachtinstinct wat minder werd toen ze hem langer hadden. Daarnaast is het leven wat we ze kunnen geven, ook al kunnen ze niet overal los, een paradijs vergeleken met waar ze vandaan komen!
zurca schreef:Kijkend op adoptiesites zijn het altijd die grote oren die de aandacht trekken ::)
Grote oren, hoezo??  :biggrin2:
Afbeelding
Door Elvira
in Brasschaat (België) is een veldje. Ik kan me herrinneren dat je de straat van de Pfaffs uitrijdt en dan een stukje naar links en je bent er. De straat van de Pfaffs is volgens mij een zijstraat van de breda baan. Hier is een sluis. Ik ben er ooit 1 x geweest toen ik honden van mijn nichtje te logeren kreeg. Ze vonden er niets aan, stonden te kijken van : wat moet ik hier. Geen enkele andere hond gezien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door