Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
-Saskia- schreef: Nah, het "mollenseizoen" zit er al weer aan te komen. Als ik opsta is het nog donker en als ik thuis kom kan ik nog net een rondje met de damesch in het zonnetje doen, eten geven en dan valt de schemer al weer in.  >:( Ik haat het mollenseizoen.
Ja is erg he? Ben altijd erg blij met mijn avonddiensten.
Wij moeten onze zomer vakantie nog krijgen zelfs...maar ik heb echt al een herfst gevoel.
Door -Saskia-
eelke schreef: Ja is erg he? Ben altijd erg blij met mijn avonddiensten.
Wij moeten onze zomer vakantie nog krijgen zelfs...maar ik heb echt al een herfst gevoel.
:biggrin2: Ik moet ook nog vakantie krijgen. Maar dat vind ik dan wel weer lekker. Vakantie als iedereen weer zuchtend en steunend aan de slag is na de vakantie.  8)
Door eelke
-Saskia- schreef: :biggrin2: Ik moet ook nog vakantie krijgen. Maar dat vind ik dan wel weer lekker. Vakantie als iedereen weer zuchtend en steunend aan de slag is na de vakantie.  8)
Juist, vorig jaar hadden wij vroeg vakantie, en toen was ik na 2 weken al weer aan vakantie toe omdat het zo trete druk was omdat andere collega's met vakantie waren.
En met de honden in september ook wel fijn, dan is het niet meer zo heel heet, kunnen we tenminste wat ondernemen.
Door -Saskia-
eelke schreef: Juist, vorig jaar hadden wij vroeg vakantie, en toen was ik na 2 weken al weer aan vakantie toe omdat het zo trete druk was omdat andere collega's met vakantie waren.
En met de honden in september ook wel fijn, dan is het niet meer zo heel heet, kunnen we tenminste wat ondernemen.
Precies. Kan ik ook kijken of ik de kunst van het "vlechten" nog niet verleerd ben.  :biggrin2:
Door *Dorothea*
-Saskia- schreef: :biggrin2: Ik moet ook nog vakantie krijgen. Maar dat vind ik dan wel weer lekker. Vakantie als iedereen weer zuchtend en steunend aan de slag is na de vakantie.  8)
ja daarom ga ik lekker in september, scheelt ook nog eens een hoop centen.
Nu maar hopen dat Patsy niet besluit om loops te worden...
Door Martine-Tom
eelke schreef: Ja is erg he? Ben altijd erg blij met mijn avonddiensten.
Nadat ik vanmorgen de 3e wolfspin in 2 dagen aantrof in huis...ik ook  >:(
Door koekje
Het regent hier weer en nog best stevig ook. Ik had eigenlijk wel zin om even naar de grote groenteturk te gaan, want daar ben ik nog niet geweest sinds deze weer open is.
Door koekje
Het was hier later in de middag even door, maar ik denk dat er weer een enorme bui aankomt. Ik heb ineens de lichten binnen maar aangedaan.
Door Ruby/Billy
Geen idee hoe warm het is, maar het is "vies warm", heb al de hele dag hoofdpijn door dit weer.
Door Lil
-Saskia- schreef: Nah, het "mollenseizoen" zit er al weer aan te komen. Als ik opsta is het nog donker en als ik thuis kom kan ik nog net een rondje met de damesch in het zonnetje doen, eten geven en dan valt de schemer al weer in.  >:( Ik haat het mollenseizoen.
Ik haat het molleseizoen.  >:( >:( >:( >:(

Ik ga juist meestal in april op vakantie, dan geniet ik dat het in verhouding vroeg licht is en steeds langer licht blijft.
Vorig jaar de eerste week van oktober geweest en dat was juist balen dat het lang donker was en alweer zo vroeg donker werd. Dan liever het voorjaar. Genieten van het eerste mooie weer en de steeds langer wordende dagen.

Nu heb ik 9 weken per jaar, dus ik kan lekker vrij in voorjaar, in de zomer, in het najaar en met kerst.  :-[ :-[ :-[
Door eelke
Lil schreef: Ik haat het molleseizoen.  >:( >:( >:( >:(

Ik ga juist meestal in april op vakantie, dan geniet ik dat het in verhouding vroeg licht is en steeds langer licht blijft.
Vorig jaar de eerste week van oktober geweest en dat was juist balen dat het lang donker was en alweer zo vroeg donker werd. Dan liever het voorjaar. Genieten van het eerste mooie weer en de steeds langer wordende dagen.

Nu heb ik 9 weken per jaar, dus ik kan lekker vrij in voorjaar, in de zomer, in het najaar en met kerst.  :-[ :-[ :-[
:o ik maar 4...
Door Lil
eelke schreef: :o ik maar 4...
Wij moeten verplicht 40 uur per week werken en krijgen maar 36 uur uitbetaald. Is dus kado uit eigen doos.  ;)
Door Pauline
Hier is het droog, maar niet lang meer denk ik (natuurlijk heb ik net vandaag de ramen gelapt.... >:().

Wij gaan altijd in mei, juli/augustus (verplicht) en in september.... Hoezo verwend?? :-[ Eddie heeft dan ook 10 weken vakantie per jaar. 40-urige werkweek, 36 uur op papier, elke week 4 uur ATV.
Door Lil
Pauline schreef: Hier is het droog, maar niet lang meer denk ik (natuurlijk heb ik net vandaag de ramen gelapt.... >:().

Wij gaan altijd in mei, juli/augustus (verplicht) en in september.... Hoezo verwend?? :-[ Eddie heeft dan ook 10 weken vakantie per jaar. 40-urige werkweek, 36 uur op papier, elke week 4 uur ATV.
O, dan heb ik 10 weken haha. Ik plan altijd 9 weken in, dus blijkbaar versnipper ik een week.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door