Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
Ik duim voor je Tamara!!!
Dit bengeltje vreet sinds gisteren echt n berg energie van me weg merk ik. Weer heel moe en hij heel vrolijk en druk! Ik eet ook heel weinig, geen enkele trek in niks. Dus ook niet gek dat ik futloos ben. Maar ja wat is nou echt voedsel waar je energie van krijgt???
Door orinake
Jantina schreef: Ik duim voor je Tamara!!!
Dit bengeltje vreet sinds gisteren echt n berg energie van me weg merk ik. Weer heel moe en hij heel vrolijk en druk! Ik eet ook heel weinig, geen enkele trek in niks. Dus ook niet gek dat ik futloos ben. Maar ja wat is nou echt voedsel waar je energie van krijgt???
Als je weinig tot geen honger hebt zou het belangrijk zijn om fruit en noten te eten.
Hier is de eetlust geen probleem, maar mijn maag keert zich nadien gewoon om dus veel heb ik er ook niet aan.
Vannacht continu misselijk geweest, van zodra ik wat platter lag kwam men maag in opstand.
Door orinake
Jantina schreef: Echt niet  :biggrin2:
idem....
*Marga* schreef: Jeetje niemand die wil bevallen????? :D :D
Willen met veel plezier!!!!! Maar ik blijf op 2cm hangen, de harde buiken doen veel pijn aan men rug, maar zijn dus niets waard.
Verlies weer veel "slijm" met wat (nieuw) bloed, maar daar maken ze niets van op het verlofkwartier.
Och ja... nog max tot dinsdag dan is het zowiso D-day
Door wenche
*Marga* schreef: Ik hoop voor je in het weekend in ieder geval.

Pfff puf bijna mee met jullie...
Q
Tot hoever over tijd mogen de vrouwen tegenwoordig doorlopen??
Tot 42 weken, dus 2 weken overtijd
Door Cupcake
Sjee Tamara, jullie bengeltje stelt het geduld wel op de proef.
Hier week 1 van m'n verlof achter de rug, werkelijk m'n hele huis blinkt, vandaag voor- en achtertuin onkruidvrij gemaakt. De winkels al een keer leeg gekocht........
Hondenbeest mag elke dag mee naar het bos, zwemmen en weet wat nog meer. Nu maar hard bedenken wat ik de komende vijf weken moet....
Door EliScooby
Mieke L. schreef: Dat is dus niet veranderd. In mijn tijd was dat ook zo. Daar heb ik drie keer gebruik van gemaakt  ::) (tussen 17 en 12 jaar geleden)
Mijn moeder heeft 3 weken extra moeten lopen van mij en zie daar, afgezien van wat geestelijke eigenaardigheden, helemaal niets aan de hand :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door