Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Ik heb barfende katten...ik kijk nergens meer van op  :biggrin2:

Heb ik net een molen gekocht omdat Freud weigerde te knagen, gister 17 kilo vlees weg staan malen gaat de etter er vandoor met een eendkarkas  >:(
Heeft ie mooi pech, nu is alles gemalen en hij doet het er maar mee  >:(
Door kira
Heel veel shirts gekocht voor met de honden. Loop er de komende weken weer piekfijn bij als ik door het bos ga. Omdat we laat thuis waren chinees gehaald en lekker opgegeven. Oortjes op de droger gegooid, wat is kleine beer daar verzot op en Pollewopje ook.
kira schreef: Heel veel shirts gekocht voor met de honden. Loop er de komende weken weer piekfijn bij als ik door het bos ga. Omdat we laat thuis waren chinees gehaald en lekker opgegeven. Oortjes op de droger gegooid, wat is kleine beer daar verzot op en Pollewopje ook.
Alweer oren op de droger?  :biggrin2:
Door EliScooby
Kan makkelijk, er is alweer een nieuwe doos besteld voor 5 oktober.

Aan de overkant van de straat wordt op niveau gecommuniceerd: En jij bent gewoon een grote K****rh**r, rot lekker op, vies vuil pl****swijf dat je er bent, enzovoort en zo verder. En dat duurt al een kwartier minstens. Iemand een sniper-rifle over voor een headshot?
Door Kaela
Mijn hubby heeft me verrast met een nachtje weg. Morgen heb ik mijn laatste werkdag voor mijn "vakantie", vier hele dagen vrij. Gaan we er even samen tussenuit. Heerlijk! Mijn eerste daagjes vrij voor mezelf (ipv fotowerk of zieke Oscar) in lange tijd en even lekker tijd voor elkaar!
Door *Dorothea*
Angelique schreef: Stomme beesten...geef je ze een keer een echte eerlijke kip te vreten...1/3 dacht...gewoon opvreten, 1/3 dacht...vreet dat zelf maar op en de andere 1/3 heeft het teruggetuft. In het kader van...doen ze anders nooit  >:(
hahaha herkenbaar, heb ooit eens wat wildvang gekregen. Nou de hondjes blieften het niet.
Door Angelique
*Dorothea* schreef: hahaha herkenbaar, heb ooit eens wat wildvang gekregen. Nou de hondjes blieften het niet.
Dat had ik ook al met biologische kip dat ze het maar zozo vonden. Maar dat het naderhand echt uitgekotst wordt, echt bezopen. en heel selectief hé. De pens en karkas zat er nog in, de kip werd gedumpt.
Door -Annemarie-
[quote="Angelique"]
Stomme beesten...geef je ze een keer een echte eerlijke kip te vreten...1/3 dacht...gewoon opvreten, 1/3 dacht...vreet dat zelf maar op en de andere 1/3 heeft het teruggetuft. In het kader van...doen ze anders nooit  >:(
[/quote]

Ehhhhh, ja. Heel herkenbaar.  ::)
Hier ooit paar oeps-nestje-haantjes van de buren aangeboden, nog zelf geslacht ook. Niet te vreten volgens de honden.  :-X
Dat was dus eens maar nooit weer.  :D
Door EliScooby
En als jullie het vlees een nachtje laten rijpen voor ze geslacht en wel de vriezer ingaan? Iets met rigor mortis ofzo? Abby had het andersom, die wilde alleen vogels die ze zelf had gekilled, warm en wel in z'n geheel. En uit de vriezer ging er geen prooi in, alleen barf.
Door Angelique
[quote="Mien 3-tal"]
En als jullie het vlees een nachtje laten rijpen voor ze geslacht en wel de vriezer ingaan? Iets met rigor mortis ofzo? Abby had het andersom, die wilde alleen vogels die ze zelf had gekilled, warm en wel in z'n geheel. En uit de vriezer ging er geen prooi in, alleen barf.
[/quote]

Geen idee, ik was niet van plan dit ritueel ooit nog te gaan herhalen  :-X
Door Kaela
[quote="Ronald"]
Eigenlijk is die T. best wel lief, toch?  :biggrin2:

Geniet van jullie weekendje weg!
[/quote]

Best wel lief? De liefste die er is!!!!!!!!!!

Gaat goedkomen! Nog 1 dagje werken en dan begint mijn reuze vakantie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door