Heb ik net een molen gekocht omdat Freud weigerde te knagen, gister 17 kilo vlees weg staan malen gaat de etter er vandoor met een eendkarkas

Heeft ie mooi pech, nu is alles gemalen en hij doet het er maar mee

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kira schreef: Heel veel shirts gekocht voor met de honden. Loop er de komende weken weer piekfijn bij als ik door het bos ga. Omdat we laat thuis waren chinees gehaald en lekker opgegeven. Oortjes op de droger gegooid, wat is kleine beer daar verzot op en Pollewopje ook.Alweer oren op de droger?
Angelique schreef: Stomme beesten...geef je ze een keer een echte eerlijke kip te vreten...1/3 dacht...gewoon opvreten, 1/3 dacht...vreet dat zelf maar op en de andere 1/3 heeft het teruggetuft. In het kader van...doen ze anders nooithahaha herkenbaar, heb ooit eens wat wildvang gekregen. Nou de hondjes blieften het niet.![]()
*Dorothea* schreef: hahaha herkenbaar, heb ooit eens wat wildvang gekregen. Nou de hondjes blieften het niet.Dat had ik ook al met biologische kip dat ze het maar zozo vonden. Maar dat het naderhand echt uitgekotst wordt, echt bezopen. en heel selectief hé. De pens en karkas zat er nog in, de kip werd gedumpt.
*Dorothea* schreef: Indy had z'n biokip begraven in de tuinBarbaren zijn het 8)![]()