Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Riek schreef: Ieder dankjewel voor de steun.
Het was een mooie waardige uitvaart.
Mijn schoonvader werd door Jan en mijn zwager en de vier kleinkinderen naar het graf gedragen.
Dat vond ik heel symbolisch. 
Op handen gedragen.  En zo was het.

Nu weer verder.
Sterkte Riek  :-*
Door Nynke
Sterkte met het verlies van je schoonvader Riek, maar wat een mooie leeftijd heeft hij bereikt !

OT: We hadden 3 suikermaisplanten in de kippenren en daar kwam in totaal 1 maiskolf aan. Die heb ik vanavond geslacht en gekookt en die is toch vreselijk lekker !!! Komt volgend jaar dus terug  :P
Door Naomi B
Een heel veld vol Nynke! Ramon hoeft toch morgen nog niet maar vrijdag. Komt goed uit want we zijn nog steeds heeeeel druk in huis van vriendin bezig. Vanavond heb ik niet geverfd. Er moest bij de huiskamerdeur een deurpost in de plamuur gezet worden. En de hele linkerkant moest zo ongeveer strak "geboetseerd" worden. Hele tube opgegaan :o. Maar ik vind het nu wel strak genoeg  :P
Nu lekker op bed met de voetkant stukkie omhoog en de iphone mee. Pfff ben echt gesloopt zo langzamerhand. Maar volgende week kunnen ze waarschijnlijk over.
Door Nynke
Naomi M. schreef: Volgende jaar, bij jou in de tuin!  :2funny:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:  Helaas, zoveel ruimte is er niet  >:(  maar als dat ene boompje weggaat uit de kippenren kunnen er wel 9 planten in staan, de kippies scharrelen er wel omheen  :P
Door zurca
Riek, gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Ook heel veel sterkte toegewenst met het verlies van jullie buurjongentje, wat intens verdrietig wat er is gebeurd....

Naomi, wat fijn dat je man tijdelijk werk gevonden heeft, ik hoop voor jullie dat er iets moois uit voort kan komen :)
Door zhiva
ik heb mezelf een kadootje gegeven.....

vandaag t/m maandag vrij!!!!!! en dat voor iemand die nooit vakantie neemt. Even helemaal niets doen, heerlijk!

*eveninmijnnopjeszijn*
Door Pauline
Riek gecondoleerd!  :-*

Naomi wat fijn dat Ramon wat gevonden heeft, nu met zijn alleen duimen dat het langer dan tijdelijk wordt.

Ik heb daarnet via hallmark een kaartje voor mijn pap gemaakt. Ik blijf het elke dag weer verbazingwekkend vinden hoe hij voor mam zorgt, met tomeloze inzet ondanks dat zijn leeftijd (81). Tijdens het spitten door jeugdfoto's vond ik deze foto (stond ook al op FB)

Afbeelding

en ik vond hem zo treffend voor hoe mijn vader is..... Altijd tot steun en anders is er mijn rug om achter te schuilen.... De tranen stroomde over mijn wangen tijdens het maken van het kaartje, dus heb ik de tekst niet te emotioneel gemaakt. Hij snapt het toch wel.  :-*
Laatst gewijzigd door Pauline op do 22 aug 2013, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
koekje schreef: Ik zou wel even naar de bakker willen voor een worstenbroodje. Maarja, regen  :(
Weervrouw Eelke; wanneer is het weer droog?
Zo te zien voorlopig niet meer :(

Zonde, ik kwam net van mijn werk vandaan en ff langs de action geweest. Serieus getwijfeld of ik je op ging pikken, maar alle nr's zijn uit mijn telefoon dus bellen ging niet, en meteen aan de deur staan vond ik ook weer zo wat...maar als ik dit gelezen had had ik het wel gedaan :P

Bij de action een tas vol boeiende dingen, badkamer reiniger, wc borstel, legging, kaarsen en weet ik niet nog meer gehaald. Bij de turk ernaast bergjes champognons, tauge, paprika, en courgette, en 3 ons lamsshoarma. Ik hoefde maar 5 euro af te rekenen... lekker allemaal in de wok vanavond.

Nu uitrusten op de bank met een stukje oude kaas, hmmm!
Door koekje
Ik kan, onder het mom van fysieke training, wel te voet met plu komen. En dan kom ik ook langs een bakker. Geen idee wat ze allemaal bij die Turkse bakker hebben, maar er zal vast iets eetbaars liggen.
Door eelke
koekje schreef: Ik kan, onder het mom van fysieke training, wel te voet met plu komen. En dan kom ik ook langs een bakker. Geen idee wat ze allemaal bij die Turkse bakker hebben, maar er zal vast iets eetbaars liggen.
Die supermarkt naast de action is ook weer open he  :) die is wel leuk vind ik!

Er gingen nog mensen ruzie maken in de action. Je mag daar blijkbaar maar max 2 uur geparkeerd staan en alleen als je de action bezoekt, iemand had haar auto al een tijd ervoor weggezet, en kwam pas 2 uur later de action in en werd er op aangesproken. Die ging tekeer zeg! Was niet normaal... :-X
Door koekje
Ow Tokkies, altijd leuk!
Maar als ik naar jou ga wandelen, ga ik niet eerst helemaal naar de Action, want dat is de andere kant uit.
Aan het einde van de Kamperfoeliestraat zit een bakker en daar is het altijd druk en dat ligt op de route.
Door eelke
koekje schreef: Ow Tokkies, altijd leuk!
Maar als ik naar jou ga wandelen, ga ik niet eerst helemaal naar de Action, want dat is de andere kant uit.
Aan het einde van de Kamperfoeliestraat zit een bakker en daar is het altijd druk en dat ligt op de route.
Oooh je wilde dan ook nog het worstenbroodje te voet komen brengen? Gek! Doe dat maar als het lekker weer is, dat komt er nog genoeg aan hoor.

Het was geen Tokkie maar een Marokaanse vrouw. Morco-Tokkie. Dat weet ik omdat ze de medewerker van de action uitschold voor domme Turk,dus dan is ze zelf vast niet turks geweest. ::P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door