Ah, dan wordt het niet vandaag. Komende dagen heb ik alle tijd van de wereld en niets te doen (en saai alleen thuis), dus roep maar als je dan zin hebt in een worstenbroodje.
Eet ze vanmiddag!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Ah, dan wordt het niet vandaag. Komende dagen heb ik alle tijd van de wereld en niets te doen (en saai alleen thuis), dus roep maar als je dan zin hebt in een worstenbroodje.Da's goed!
Eet ze vanmiddag!
Riek schreef: Nou Plien, ik denk dat wij daar wel zin in hebben.Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader en heel veel sterkte vandaag en de tijd die komen gaat, zeker ook voor je schoonmoeder
Wat kan het leven toch oneerlijk en gemeen zijn
Morgen gaan we mijn schoonvader begraven. Hij heeft de gezegende leeftijd van 91 jaar bereikt.
En was 64 jaar gelukkig getrouwd.
Voor mijn schoonmoeder is het verdriet enorm, wat een leegte laat hij achter.
Maar wat nog erger is, is dat onze buurjongen vorige week in Noorwegen is verdronken.
Het is hier op het nieuws geweest, hij is gevallen in een snelstromende rivier en twee dagen later gevonden.
Gisteren zou 13 jaar geworden zijn..
Daar zijn geen woorden van troost voor.
De hele straat is diep geraakt en verslagen.
Twee weken geleden hadden we nog een buurtbbq, en stond mijn zoon zijn stukje vlees te bakken.
Zaten we nog gezamelijk over de vakantie 's te praten.
Het is allemaal zwaar k#t!
Naomi M. schreef: Gelukkig Nynke! Enne, lekkere kruidenboter maken is ook een kunstSuper !!! Werkze Ramon !!!!
Ramon moet morgen al beginnen! Tjonge, ze maken er echt haast mee. Gewoon alles binnen 1 week van opbellen tot beginnen.
koekje schreef: Kus voor RiekEn fruit natuurlijk!
Ipv een worstenbroodje heb ik een kersenflap gegeten. Ook lekker en afwisseling is natuurlijk heel gezond![]()
Riek schreef: Ieder dankjewel voor de steun.
Het was een mooie waardige uitvaart.
Mijn schoonvader werd door Jan en mijn zwager en de vier kleinkinderen naar het graf gedragen.
Dat vond ik heel symbolisch.
Op handen gedragen. En zo was het.
Nu weer verder.