Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Ah, dan wordt het niet vandaag. Komende dagen heb ik alle tijd van de wereld en niets te doen (en saai alleen thuis), dus roep maar als je dan zin hebt in een worstenbroodje.
Eet ze vanmiddag!
Door eelke
koekje schreef: Ah, dan wordt het niet vandaag. Komende dagen heb ik alle tijd van de wereld en niets te doen (en saai alleen thuis), dus roep maar als je dan zin hebt in een worstenbroodje.
Eet ze vanmiddag!
Da's goed!
Jij, gezien de worstenbroodjes, ook eet smakelijk!
Door Nynke
Lekker gewerkt en daarna naar de telefoonwinkel geweest die Whatsapp weer geïnstalleerd heeft op mijn mobieltje, zelfs de gespreksgeschiedenis was terug te vinden  :circle: :circle:  Wat een bewondering heb ik toch voor zulke mensen :D  Zelf kan ik alleen maar lekkere kruidenboter maken en een beetje oto rijden  8)
Door Naomi B
Gelukkig Nynke! Enne, lekkere kruidenboter maken is ook een kunst ;)

Ramon moet morgen al beginnen! Tjonge, ze maken er echt haast mee. Gewoon alles binnen 1 week van opbellen tot beginnen.
Door Dian
Riek schreef: Nou Plien, ik denk dat wij daar wel zin in hebben.

Wat kan het leven toch oneerlijk en gemeen zijn  :'(
Morgen gaan we mijn schoonvader begraven. Hij heeft de gezegende leeftijd van 91 jaar bereikt.
En was 64 jaar gelukkig getrouwd.
Voor mijn schoonmoeder is het verdriet enorm,  wat een leegte laat hij achter.

Maar wat nog erger is, is dat onze buurjongen vorige week in Noorwegen is verdronken.
Het is hier op het nieuws geweest,  hij is gevallen in een snelstromende rivier en twee dagen later gevonden. 
Gisteren zou 13 jaar geworden zijn..

Daar zijn geen woorden van troost voor. 
De hele straat is diep geraakt en verslagen.
Twee weken geleden hadden we nog een buurtbbq, en stond mijn zoon zijn stukje vlees te bakken.
Zaten we nog gezamelijk over de vakantie 's te praten. 

Het is allemaal zwaar k#t!
Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader en heel veel sterkte vandaag en de tijd die komen gaat, zeker ook voor je schoonmoeder :-* :-* :-* :-*

Wat vreselijk van je buurjongentje, kan me voor stellen dat iedereen in de straat daardoor van slag is. Heel veel sterkte met alles :-* :-* :-*
Door Nynke
Naomi M. schreef: Gelukkig Nynke! Enne, lekkere kruidenboter maken is ook een kunst ;)

Ramon moet morgen al beginnen! Tjonge, ze maken er echt haast mee. Gewoon alles binnen 1 week van opbellen tot beginnen.
Super !!!  Werkze Ramon !!!!
Door kira
Sterkte Riek.

Een ergenisdag geloof ik vandaag. Ergenis één kleine beer zit nog steeds onder de kleefonkruidballen van gisterenavond en ik en de andere beren en huis inmiddels ook. Ergenis twee krijg een open sollicitatiebrief die en waardeloos geprint is en waar veel te weinig postzegels opzitten. Het is een gecontroleerd poststuk, dus morgen zal de boetekaart op de mat vallen. Ik overweeg om bij de afwijzing op de sollicitatie die boetekaart mee te zenden en te vragen de boete te betalen. Ergenis drie het is warm en benauwd weer en daar hou ik niet van. Ergenis vier het huis is wederom ondanks zuigactiviteiten etc één grote zand modder en viezigheid ravage. Ergenis vijf de vensterbank ligt weer vol dode vliegen.
*zet ergenissen modus uit en gaat weer braaf aan het werk*
Door hannabelgje
Vanmorgen met mijn vader de konijnenren ontdaan van brandnetels zodat nijn er weer kan huppelen, het dak van de garage mosvrij gemaakt en nu ga ik nog even de moestuin in.
Zoë heeft kennis gemaakt met de nieuwe buurvrouw en het buurjongetje. Ging erg goed. Ze mochten haar zelfs oppervlakkig aaien. Er is gelukkig veel begrip voor dat ze terughoudend is en blaft. Wat een opluchting is dat zeg. De buurhondjes zijn ook goedgekeurd, zijn twee kleine heertjes en die zijn erg onder de indruk van een corgi met haar op de tanden. Zoë vindt ze erg leuk.
Door eelke
koekje schreef: Kus voor Riek  :-*

Ipv een worstenbroodje heb ik een kersenflap gegeten. Ook lekker en afwisseling is natuurlijk heel gezond  :biggrin2:
En fruit natuurlijk!

Zo, ff mijn tenen in de noordzee gedompeld. Lekker  8)
Door Riek
Ieder dankjewel voor de steun.
Het was een mooie waardige uitvaart.
Mijn schoonvader werd door Jan en mijn zwager en de vier kleinkinderen naar het graf gedragen.
Dat vond ik heel symbolisch. 
Op handen gedragen.  En zo was het.

Nu weer verder.
Riek schreef: Ieder dankjewel voor de steun.
Het was een mooie waardige uitvaart.
Mijn schoonvader werd door Jan en mijn zwager en de vier kleinkinderen naar het graf gedragen.
Dat vond ik heel symbolisch. 
Op handen gedragen.  En zo was het.

Nu weer verder.
:-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door