snel boven gesprint en de machine maar uit gezet

hoefde nog net niet te dwijlen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: Mijn duim doet zeerow dat doet echt veel pijn! Sterkte!
Een grijs gevederd geval met rode staart meende voor het eerst sinds we hem hebben (een jaar of 6, 6,5 nu) dat ie wel uit kon proberen of hij mijn duim doormidden kon krijgen met zijn snavel. Het is maar goed dat ie niet kan luisteren en bijten tegelijk, want ik heb wat woorden geuit die hij nou niet per see na hoeft te gaan zeggen![]()
hannabelgje schreef: Morgen, ik heb mams met piep maar met rust gelaten. Er moeten nog meer pieps komen als het goed is.Nu nog? Is dat niet laat? (ik lig er dus echt al even uit hoor
Naomi M. schreef: Yeah!!!!Fijn!! Wie weet wat er nog uit voort komt.Wij zijn blij. Ramon is aangenomen voor iig 7 weken werk. En dan zien we weer verder. Wss vrijdag of anders maandag beginnen. Ze moeten nog even een persoonlijke keycard maken voor hem.
koekje schreef: Ik ben wakker en heb nog steeds slaap. Ik ben voor 12 uur gaan slapen en ben maar 1x wakker geweest om te plassen. Misschien is het weer eens tijd om alvast aan de winterslaap te gaan denken.aaaah klinkt lekker! Maar ik heb verder niks te klagen, ik mag gaan lunchen bij een strandtent!
Dat lijkt me heel vervelend Eelke.
Kan ik je anders vandaag verblijden met een worstenbroodje?
koekje schreef: Sjiek hoor. Hoe komt het uit, uurtje of 3?Nee, ik moet helemaal naar Groede in zeeland, da's 1,5 uur rijden. Door die lange tunnel enzo. Dus ik ben pas rond avondeten weer in het brabantse denk ik.