Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Heerlijk gewandeld met een Zoë op rust compositum. Wat is dat toch een verschil. Ze loopt langs een koeienwei, koe schrikt en springt overeind en er kwam geen blafje uit. Ze schrok wel even, maar herstelde meteen weer. We kwamen ook een giga landbouwvoertuig tegen en toen heb ik haar opgetild en ging het ook best goed. Ze vond het we eng, maar ging niet uit haar stekker. Bij het hert wat wegrende wel even geblaft, dat was net iets te spannend en onverwachts. Nu ligt ze weer lekker te slapen.
Door Cathelijn
Kaartjes besteld voor As you like it van Shakespeare uitgevoerd door Illyria op Kasteel Heeswijk. Elk jaar weer mooi maar ik moet het verhaal wel eerst een keer lezen om het op die avond te kunnen volgen  ::)
Courgettesoep gemaakt en nu amandelmeelpannenkoekjes met tomatenpuree, p&Z en italiaanse kruiden aan het bakken. Geen idee of dat laatste te pruimen is maar heb zin in hartig. Deze week ons eetpatroon maar weer eens flink onder handen nemen.

Edit: Jaah! Is heerlijk zelfs :biggrin2:!
Laatst gewijzigd door DJ_Doerak_Tucker op ma 19 aug 2013, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mowgli
eelke schreef: Vanmorgen geen mier meer gezien! Dus ik hoop dat ze het opgegeven hebben, kan straks alles de kastjes weer in, mijn ontbijt was een beetje lastig zo, alles verstopt in de bakken ;)
Vandaag dus een beetje een lummel/aanrommel dagje, straks nog wel ff langs de ah, er zijn weer hamsterweken.
Voor het geval je weer een plaag hebt:
Mijn schoonvader adviseert zijn klanten altijd bakpoeder te strooien.
Toen ik nog in Nederland woonde in een rijtjeshuis kwamen ze altijd door de spouwmuur binnen. Ik strooide buiten altijd een mierenpoeder op uienbasis (van Ecostyle http://www.ecostyle.nl/tuin/mieren/prod ... erenpoeder) en in mijn tuin plantte ik altijd een paar uien met uitlopers. Met dit poeder op uienbasis verdwenen ze altijd. Omdat het op uienbasis is en dus geen gif bevat, is het ecologisch verantwoord en hoefde ik geen angst te hebben dat ik de bodem en alle katten, honden en andere dieren in de buurt vergiftigde.
Door Nynke
helemaal naar het winkelcentrum gelopen met de wolfjes alwaar het Bluetooth oortje wat ik wilde hebben niet in de winkel was. Dus maar besteld via internet  :-\
De wolfjes hadden veel bekijks, allebei met een stokje in het muiltje  :biggrin2:
Door Dian
net terug van de begrafenis van buurvrouw. Ze is 96 jaar geworden en heeft tot het eind de controle in handen gehouden (euthanasie)......... Uit alle toespraken bleek wel dat ze altijd de controle over alles wilde hebben (ben ik ook vaak genoeg tegenaan gelopen in de 11 jaar dat ik naast haar woonde), maar het is wel raar hoor, je ziet die buitendeur en je weet dat die persoon er nooit meer uit komt..........
Door hannabelgje
De kippen weer blij gemaakt met een paar emmers onkruid. De kas onder water gezet met de waterpomp van de buren en een mooie komkommer weggegeven aan de nieuwe buren van de buren. Nu nog even alle kooien en kattenbakken schoonmaken en dan vind ik dat ik genoeg heb gedaan voor vandaag.
Door koekje
Ik heb huisvrouw gedaan en nu heb ik het warm. Eerst even uitpuffen en dan eens aan het eten beginnen.
Ik denk dat ik al best goed ga met mn cursus huisvrouwen. Alleen de wc soppen, daar heb ik vandaag echt geen zin in. Gelukkig loopt de pot niet weg en is er morgen weer een dag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door