Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
MarijeEnBoomer schreef: Ik ga maar eens kijken of Boomie inmiddels iets wil eten en dan wat slaap inhalen!
truste  :-* ik heb vanmiddag een paar uur liggen tukken, dus ik heb nog een beetje teveel energie...
Door eelke
*Dorothea* schreef: ze konden de rust niet aan en misten de stress, dus nu hebben ze weer een bloemenzaak in Tiel.
;D want ze wilden die drukke nederlandse baan niet meer toch?
Door zhiva
weer een vreselijke migraine aanvaldag gehad. Niets binnen kunnen houden en nu keelpijn van het wcpotknuffelen.  :-X

Wel blij, nieuwe 2e handsbank staat in de woonkamer! En ja het past. wij de honden en de katten  :biggrin2:

@ eelke, tegen mieren moet je stuivers neerleggen hoorde ik van de week toevallig van mijn moeder. Ze schijnen een hekel aan koper te hebben ???
Door eelke
Vanmorgen geen mier meer gezien! Dus ik hoop dat ze het opgegeven hebben, kan straks alles de kastjes weer in, mijn ontbijt was een beetje lastig zo, alles verstopt in de bakken ;)
Vandaag dus een beetje een lummel/aanrommel dagje, straks nog wel ff langs de ah, er zijn weer hamsterweken.
Door Nynke
Heerlijke regen vandaag, je ruikt de zuurstof in de lucht gewoon !!  :thumbsupup: :thumbsupup:  Daarna weer een paar zomerse dagen ligt in de lijn der verwachting, dan kunnen de zonliefhebbbers hun lol weer op  :P

Ik krijg van manlief een superdeluxe oortje van Bose, dus daar ga ik zo maar even naar kijken  8) Het is eigenlijk voor Sinterklaas, maar het oortje wat ik nu heb valt elke keer na 10 seconden uit en daar wordt ik een beetje heel erg  :boo: :knuppel2: van. Het ligt niet aan de telefoon zeggen ze in de telefoonwinkel, dus het moet aan het oortje liggen.
Door Neally
Wat heb je gedaan, wat ik nog steeds doe: balen van de aansluiting van mijn telefoon.
Dat ding wiebelt en nu kan ik m niet meer opladen.  :(
En dom ikje weet niet of ik alles op de kaart heb opgeslagen.  :-[
Sjonge sjonge sjonge.... :-X Goed begin van de dag.
*koffiedrinkengaat
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door