Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Allemaal nieuwe brahma hennetjes erbij nu dan? Dat van dat blijven hangen klinkt heel herkenbaar.Geen Brahma's, daar heb ik er nog 5 van en dan zijn zulke slechte leggers, dat ik nu echt een paar kippen erbij wilde die wel met regelmaat een ei leggen.![]()
Angelique schreef: Zeg maar gerust DottenIk heb de rijtjeshuis-tuin-variant![]()
*Dorothea* schreef: o jippie mijn lievelingsprogramma, ik vertrek.Bedankt
ze zijn het harde werken in NL zat dus ze gaan bloemen verkopen in Frankrijk....![]()
MarijeEnBoomer schreef: BedanktPatsy is er ook voor uit de slaapkamer gekomen
We zijn gelijkt gezapt!
Het wordt weer een klassieker!!
*Dorothea* schreef: Patsy is er ook voor uit de slaapkamer gekomenBijna klaar
de hond wordt alvast frans opgevoed..
Angelique schreef: Nee, Wyandotes, zwartzilver.Yeahhh die zijn leuk. Kippige kipjes
Angelique schreef: Geen Brahma's, daar heb ik er nog 5 van en dan zijn zulke slechte leggers, dat ik nu echt een paar kippen erbij wilde die wel met regelmaat een ei leggen.Haha ja dat was bij de barneveld ook. Ik had echt alle kippen gezien voor ik met mijn doosje broedeitjes weer in de auto zat.
Ze hadden daar een leuk kippenparadijs. Geloof dat we over zo'n 2000m2 grond gewandeld hebben, want we moesten natuurlijk eerst de jongere generaties en de verschillende hanen e.d. zien en uitgelegd krijgen waarom de ene kip wel goed voor een tentoonstelling was en een andere niet bladiebladieblabla, voordat we naar de 1 en 2 jarigen konden gaan kijken. Denk dat er verspreid wel zo'n 50 kuikens rondliepen. En nog gras hebben, dát vond ik knap.![]()
*Dorothea* schreef: mooi hè die bananendozen in spiegelbeeldNou das gek! Ze hebben geen bloemenstal nodigalsof we dan niet zien welk merk het is.
MarijeEnBoomer schreef: Nou das gek! Ze hebben geen bloemenstal nodiglekker vooronderzoek hebben ze gedaan![]()